Вагони необхідно списувати, виходячи з їх технічного стану, а не терміну експлуатації. Про це заявив віце-президент Всеукраїнської Аграрної Ради Михайло Соколов, коментуючи намір Мінінфраструктури і «Укрзалізниці» скоротити термін експлуатації вантажних вагонів.

"Ця ініціатива викликає деяке здивування. Тому що, якщо це приватний вагон, то до нього можуть пред'являтися претензії або вимоги щодо його технічного стану, а не його віку. Нас же не бентежить, що ми іноді живемо в будинках, яким 300 років? Якщо цей будинок після капремонту і стоїть, то він набагато краще, ніж новобудова", - пояснив Соколов.

За його словами, не має значення Рік випуску вагона, важливий лише його технічний стан.

"На наш погляд, це дивний підхід-вимоги до вагону вимірювати його віком. Вони повинні бути в технічному стані – тобто їздить або не їздить, наскільки справна його ходова частина. А якщо сам вагон несправний-то будуть втрати зерна, воно може зіпсуватися або ще щось в силу контакту з атмосферним повітрям, вологою і т. д.", - сказав Соколов.

Він також підкреслив, що технічний стан вагонів – це турбота їх власників, а не «Укрзалізниці».

Популярні новини зараз

Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Показати ще

Раніше президент Асоціації "Укрведтранс", до якої входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталія Петриченко заявила, що намір Мінінфраструктури скоротити термін експлуатації вантажних вагонів порушує європейські директиви.

У свою чергу в "Укрметалургпромі" вважають, що прийняття Мінінфраструктури рішення про обмеження терміну використання вантажних вагонів понад Нормативний термін призведе до дефіциту вагонів і скорочення промислового виробництва.