Вагони необхідно списувати, виходячи з їх технічного стану, а не терміну експлуатації. Про це заявив віце-президент Всеукраїнської Аграрної Ради Михайло Соколов, коментуючи намір Мінінфраструктури і «Укрзалізниці» скоротити термін експлуатації вантажних вагонів.
"Ця ініціатива викликає деяке здивування. Тому що, якщо це приватний вагон, то до нього можуть пред'являтися претензії або вимоги щодо його технічного стану, а не його віку. Нас же не бентежить, що ми іноді живемо в будинках, яким 300 років? Якщо цей будинок після капремонту і стоїть, то він набагато краще, ніж новобудова", - пояснив Соколов.
За його словами, не має значення Рік випуску вагона, важливий лише його технічний стан.
"На наш погляд, це дивний підхід-вимоги до вагону вимірювати його віком. Вони повинні бути в технічному стані – тобто їздить або не їздить, наскільки справна його ходова частина. А якщо сам вагон несправний-то будуть втрати зерна, воно може зіпсуватися або ще щось в силу контакту з атмосферним повітрям, вологою і т. д.", - сказав Соколов.
Він також підкреслив, що технічний стан вагонів – це турбота їх власників, а не «Укрзалізниці».
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Раніше президент Асоціації "Укрведтранс", до якої входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталія Петриченко заявила, що намір Мінінфраструктури скоротити термін експлуатації вантажних вагонів порушує європейські директиви.
У свою чергу в "Укрметалургпромі" вважають, що прийняття Мінінфраструктури рішення про обмеження терміну використання вантажних вагонів понад Нормативний термін призведе до дефіциту вагонів і скорочення промислового виробництва.