Про це заявив народний депутат України, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв.
"Щоб говорити про вартість послуги, яку держава як монополіст через "Укрзалізницю" продає бізнесу, необхідно спочатку визначитися з її собівартістю", - сказав Бондарєв.
За його словами, державні компанії створені для того, щоб зробити послугу дешевою і якісною. І тільки після підрахунку собівартості послуги УЗ з перевезення слід визначатися з її ціною і системою визначення цієї ціни.
Також, на його думку, перш ніж підвищувати тарифи, необхідно провести реформу компанії.
«Я вважаю, що спочатку необхідно визначитися зі структурою, тому що сьогодні вона неефективна. Компанію необхідно розділити на складові частини, і далі зрозуміти, що потрібно залишити, а що оптимізувати. Потім, порахувавши собівартість перевезення, визначатися з ціною і з системою визначення цієї ціни. Ось моя позиція", - пояснив народний депутат.
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Нагадаємо, раніше екс-перший заступник Міністра промислової політики України Сергій Грищенко заявив, що від стабільної роботи «Укрзалізниці» залежить вся економіка країни, і в умовах кризи не можна піднімати тарифи на вантажоперевезення, оскільки це вдарить по базових галузях.
У свою чергу Федерації роботодавців ПЕК заявляла, що підвищення залізничних тарифів на вантажоперевезення збільшить транспортні витрати енергопідприємств на 150 млн грн в поточному році, і ще на 1 млрд грн - в наступному, що призведе до катастрофи в галузі.