Такого висновку дійшла Державна регуляторна служба України, повідомляється в листі служби до прем’єр-міністра України.

В ДРС повідомили, що наданий їм для погодження проект наказу Міністерства інфраструктури «Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України та пов’язані з ними послуги», яким міністерство пропонує здійснити уніфікацію тарифів на перевезення порожніх вагонів, має на меті підвищення вартості залізничних перевезень.

«За результатами розгляду проекту наказу, а також аналізу його регуляторного впливу, ДРС встановила, що по суті, основною метою проекту наказу не є уніфікація перевезення порожніх вагонів, а чергове підвищення вартості залізничних перевезень», - зазначається у висновку.

За підрахунками ДРС, внаслідок введення в дію цього наказу вартість залізничних перевезень зросте на 2,3% поточного року, і на 9,1% - наступного.

При цьому в службі наголосили, що підвищення тарифів буде повністю покладене на вітчизняних виробників, які користуються послугами залізниці, та призведе до зростання цін на їх продукцію для кінцевого споживача, а також скорочення промислового виробництва та експорту в цілому.

Популярні новини зараз

У темряві збираємо на ремонт? Влітку тарифи на світло для простих українців зростуть до 4,8 грн

Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс

У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати

Ціни на популярний продукт взлетіли до небес: чому українці вирішили його ігнорувати

Показати ще

Нагадаємо, раніше «Укрметалургпром» звернувся до НАБУ та Нацполіції з приводу корупційних схем в «Укрзалізниці», пов'язаних з перевезенням вантажів на особливих умовах, що передбачають 20% доплату за пришвидшене перевезення вантажів, в результаті чого втрати гірничодобувних підприємств перевищили 50 млн доларів.