Про це заявив гендиректор Центру екології та розвитку нових технологій Владислав Антипов.
"Цей законопроект виглядає досить популістськи і, на мою думку, готувався під вибори, тому що питання екологічних фінансів повинні вирішуватися в комплексі. Потрібно розглядати, і якого розміру повинні бути штрафи, і якого розміру збиток повинні платити промислові підприємства, і який повинен бути екологічний податок за різними статтями», - розповів Антипов.
За його словами, пропоноване в законопроекті №3597 посилення відповідальності абсолютно необґрунтоване, і екологи не готові це підтримати.
"Законопроект 3597-я там не побачив обґрунтування збільшення штрафів. Нагадую, це штрафи, які накладаються на фізичних осіб, це не на підприємства, це на конкретних людей. Тобто, там штрафи збільшуються до 27, до 30 тисяч гривень, які будуть накладатися на людей, у яких зарплата 10. І я вам можу сказати з нашої практики, часто ці посадові особи не є винуватцями деяких ситуацій, що склалися. На них тисне їх начальство, а потім вони будуть платити ці штрафи», - пояснив Антипов.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що екологічний комітет Верховної Ради відправив на доопрацювання законопроекти про екологічний контроль, а також законопроект Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з метою захисту навколишнього середовища (Про посилення відповідальності за дії, спрямовані на забруднення навколишнього середовища) (№3597).
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Раніше президент України Володимир Щелкунов заявив, що проведення екоінспекцією перевірок, які передбачаються в законопроектах про екологічний контроль, можуть призвести до зупинки промисловості.
У свою чергу народний депутат України Сергій Магера заявив, що екологічні законопроекти, ініційовані профільним парламентським комітетом, наділяють екоінспекцію необмеженими повноваженнями, які можуть бути використані для тиску на бізнес.