Завдяки введенню мит на імпорт дизельного палива Кременчуцький НПЗ Ігоря Коломойського збільшив випуск палива на половину, а підконтрольний йому перевалочний комплекс в порту Одеси підвищив завантаження в 3,5 рази.

Про це повідомляє видання "Економічна правда" в статті "Рикошет від білоруської кризи: чи загрожує Україні дефіцит нафтопродуктів".

"Виграли від цього рішення "зрозумілі" люди. За словами директора Консалтингової групи " А - 95» Сергія Куюна, після введення мит Кременчуцький НПЗ Ігоря Коломойського збільшив виробництво дизеля майже на половину, а контрольована групою «Приват» Одеська перевалка наростила обсяги в 3,5 рази», - пише видання.

У статті йдеться, що рішення Кабміну повторно, після їх скасування судом, ввести мита на імпорт дизпалива з Росії в розмірі 4% виглядає нелогічним, враховуючи ризик перебоїв з поставками з Білорусі.

«На цьому тлі алогічним виглядає недавнє рішення Кабміну повторно ввести мита на трубопровідний дизель з Росії, яке суд визнав незаконним. Скасування спецмита, за словами учасників ринку, давало впевненість, що потенційні втрати білоруських обсягів пального можна буде замінити поставками по трубі. Однак рішення прийнято", - зазначає автор статті Микола Топалов.

Популярні новини зараз

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Раніше повідомлялося, що в липні частка Кременчуцького НПЗ (компанія «Укртатнафта») у загальному виробництві дизпалива в країні зросла до 93%.

Нагадаємо, на початку липня «Укртатнафта» звернулася до Міністерства енергетики з проханням ввести мита на імпорт дизельного палива в розмірі 8,46% з 1 серпня 2020 р.Це прохання не була підтримана експертною радою при Міністерстві енергетики.

За оцінками "нафтогазової асоціації України«, введення мит на вимогу» Укртатнафти" призведе до зростання цін і збитків економіки на рівні 11 млрд гривень на рік. Також обмеження на імпорт може зруйнувати диверсифіковану систему поставок палива на український ринок і посилити монополізацію групи «Приват» як власника Кременчуцького НПЗ.

Це вже друга спроба ПАТ» Укртатнафта " обмежити імпорт нафтопродуктів з початку поточного року. Ще в січні компанія звернулася з відповідним проханням до Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі, але в червні її заяву було відхилено.