Про це заявив народний депутат Муса Магомедов.
За його словами, ініціатива Укртатнафти часто освячується в ЗМІ як патріотичний крок для обмеження впливу країни-агресора, однак на самі справи це лобістський хід для посилення своїх позицій на ринку і отримання надприбутків. При цьому основний удар припаде на аграріїв, які якраз заходять в збиральну і посівну кампанії.
"Вся с / г техніка нашого АПК працює на дизпаливі. Зростання цін на ДП призведе до зростання витрат аграріїв і може частково зірвати Обидві кампанії. Дрібні і середні агрогосподарства взагалі можуть опинитися в збитках. Зростання витрат значно знизить фінансовий результат галузі за підсумками року. Враховуючи той факт, що АПК сьогодні є найбільшим експортером, країна отримає менше валюти, а бюджет менше податків. Це, в свою чергу, призведе до ще більшого ослаблення гривні і зростання дефіциту Пенсійного фонду. Плюс до всього, зростання витрат аграріїв неминуче обернеться підвищенням цін на продукти харчування. Таким чином за бажання групи "Привату «заробити надприбуток у підсумку» заплатять» пенсіонери і громадяни з низьким рівнем доходів", - підкреслив Муса Магомедов.
Нагадаємо, на початку липня "Укртатнафта" звернулася в Міненерго з проханням ввести мита на імпорт ДП. Це вже друга спроба "Укртатнафта" домогтися введень мит з початку цього року.
Президент нафтогазової асоціації Неля Привалова раніше заявляла, що введення спецмита призведе до підвищення цін на паливо, в результаті чого постраждають, перш за все, аграрії, металурги, перевізники, а загальні втрати економіки складуть близько 11 млрд грн.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
У січні 2020 р. «Укртатнафта» вже зверталася до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства за фактом нібито антиконкурентних дій при поставках в Україну російського дизельного палива і скрапленого газу, і вимагали введення на них мит у розмірі 8,46%. Однак Міжвідомча комісія не знайшла підстав для антисубсидиційного розслідування і відмовилася вводити мита.