Про це свідчать результати опитування Соціологічної групи «Рейтинг», проведені 26–27 липня.

«У рейтингу кандидатів на виборах мера Києва лідером є Віталій Кличко, за якого б віддали свої голоси 41,7% тих, хто визначився із вибором і має намір взяти участь у голосуванні», – зазначається у повідомленні Соціологічної групи «Рейтинг».

Згідно з наведеними даними, рейтинг Кличка зріс й майде 1,5 раза за 5 місяців: у лютому він був менше 30%, у квітні–травні – менше 40%.

Також Кличко продовжує випереджати конкурентів: розрив з найближчим переслідувачем – понад 3,5 раза.

«С.Притулу підтримали б 11,6% питаних, І.Верещук – 9,4%, А.Пальчевського – 9,0%, О.Гончаренка – 5,4%, О.Попова – 4,5%, В.Рабіновича – 3,5%, О.Омельченка – 3,3%, А.Іллєнка – 2,6%, В.Нестора – 2,1%. Не визначилися – близько 8,5% опитаних», – повідомляє «Рейтинг».

Популярні новини зараз

Астролог побачив у травні "лихо" для України

Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців

Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять

Показати ще

Окрім того дослідники соціологи повідомляють, що за умови виходу до другого туру Кличка та інших потенційних кандидатів, чинний мер отримав би перемогу.

«У парі з І.Верещук з результатом – 64% проти 22%, у парі з О.Гончаренком – 68% проти 13%, з А.Пальчевським – 67% проти 20%, з С.Притулою – 63% проти 21%», – інформує «Рейтинг».

Водночас, у відповідності з результатами соціологічного дослідження, партія Кличка «УДАР» входить до групи лідерів.

«Лідерами електорального рейтингу політичних сил на виборах до міськради є партії «Європейська солідарність», за яку б віддали голоси 19,8% тих, хто визначився та має намір голосувати, партія «Слуга народу» з результатом 19,3% та партія «УДАР» – 17,1%», – зазначає «Рейтинг».

З серпня минулого року рейтинги партій «Європейська солідарність» та «УДАР» – мають позитивну динаміку, «Слуги народу» – стабільно негативну.

Дослідження проведене Соціологічною групою «Рейтинг» 26–27 липня. Аудиторія: мешканці міста Києва від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю. Вибіркова сукупність: 2000 респондентів. Метод опитування: CATI (computer-assisted telephone interviews - телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера). На основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів. Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,2%.