Про це заявив в. о. голови правління «Укрзалізниці» Іван Юрик в інтерв'ю «Нового часу».
«Зараз є великий парк вантажних вагонів у власності «Укрзалізниці» та багато приватних вагонів, які зараз не затребувані. Тому інвестування в придбання нових вагонів не є пріоритетом», - сказав Юрик.
За його словами, компанія має намір інвестувати в першу чергу на закупівлю локомотивів, що дозволить наростити обсяги перевезень.
«Ми йдемо в ринок. Всередині компанії є рішення, що нам потрібні локомотиви. Тому що вони будуть забезпечувати перевезення, дозволять мати статус перевізника. Коли ми будемо структурувати договору закупівлі локомотивів, ми розділимо це на етапність. І будемо дивитися на кон'юнктуру: як рухається новий ринок вже, як буде вести себе економіка України з точки зору запиту на наші транспортні послуги — чи то експорт або це внутрішнє повідомлення, або транзит», - пояснив Юрик.
Нагадаємо, раніше президент Володимир Зеленський на прес-конференції з нагоди першої річниці президентства заявив, що до питання реформи «Укрзалізниці» повернуться через місяць після закінчення карантину, зазначивши, що зараз вона існує тільки на папері.
Ви подивитесь на лічильники і не повірите очам: як прибрати кілька кубів до кінця місяця без порушень
Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло
Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс
У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати
Нагадаємо, в. о. голови правління держкомпанії Іван Юрик на зустрічі з головою виконкому Нацради реформ Саакашвілі заявив, що "Укрзалізниця" потребує 50 млрд державної підтримки щорічно.