Гостра необхідність реформи залізничної галузі та Укрзалізниці оголилася в період кризи, пов'язаного з карантином у зв'язку з коронавірусом COVID-19. Про це пише Апостроф в матеріалі «В Укрзалізниці великі проблеми: злетять ціни на квитки».
"Раніше це можна було заговорити, а зараз впали перевезення, і потрібно рубати хвости. А коли рубають хвости, починається щурячий писк. І як вони збираються рубати ці хвости, незрозуміло, так як там висить стільки корупційних схем", - підкреслив експерт громадської компанії "Європатруль" В'ячеслав Коновалов.
Колишній заступник міністра інфраструктури Олександр Кава поділяє думку про те, що головною проблемою "Укрзалізниці" є некомпетентність членів правління і наглядової ради компанії, яких потрібно виганяти в найкоротші терміни".
На думку експертів, не вирішити проблеми Укрзалізниці, але хоча б їх може істотно зменшити продаж так званих непрофільних активів компанії. На думку В'ячеслава Коновалова, за них можна виручити як мінімум 5 мільярдів гривень. "А, якщо постаратися, то й усі 15 мільярдів", - додає він.
Нагадаємо, президент Володимир Зеленський на прес-конференції з нагоди першої річниці президентства заявив, що до питання реформи "Укрзалізниці" повернуться через місяць після закінчення карантину, зазначивши, що зараз вона існує тільки на папері.
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Народний депутат, член комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв вважає, що внаслідок реформи "Укрзалізниця" повинна бути розділена на три окремих бізнесу, що дозволить навести порядок в роботі компанії.