К цьому висновку прийшли експерти з залізничної галузі в зв’язку з аналізом дій від наглядової ради та в. о. голови правління Юрика І. Що до кадрових рішень.
Одним з таких рішень стало призначення терміном на три роки директора виконавчого в Південно-західній залізниці, хоча до цього декларування самої ж наглядової ради відносно призначень керівників залізниць було - не призначать на постійній основі, призначать на в. о. Тому що необхідно дати можливість новому голові правління самому визначатись в підборі своєї команди.
А в даному випадку ми стали свідками подвійних стандартів від наглядової ради УЗ і маємо призначення не тимчасово а на постійну роботу керівника ключової дороги.
Що суперечить стратегії самої ж наглядової ради УЗ, що треба будувати вертикалі і ліквідувати найближчим часом філії і несмає сенсу призначати людину на три роки? А вони призначають, так що це, де наглядова рада блефує? Коли декларує що ключові призначення за новим головою правління і роблять самі ж інакше?
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Чи коли говорять о реформах в найкоротші терміни в призначають на три роки людину в філію яку ж самі найближчим часом збираються ліквідувати?
Так що шановні іноземці з наглядової ради УЗ самі заплуталися, чи це такий шлях до прірви?