З'явилася інформація, що заробітна плата міністра інфраструктури України Владислава Криклія за квітень 2020 року склала 63,3 тис. гривень, його заступників — по 47,2 тис. гривень, державного секретаря міністерства — 464,2 тис. гривень. І це в той час, коли Міністерство інфраструктури України встановило одні з найвищих податків у Чорноморських портах.
Про це стало відомо завдяки даним Міністерства інфраструктури, які довелося оприлюднити за запитом українських журналістів.
За інформацією журналістів, сума коштів, нарахована Криклію в квітні, склала 63 328 гривень. При цьому його посадовий оклад склав 56 100 гривень, надбавка як експерту з питань таємниць — 11 220 гривень, надбавка за роботу в умовах режимних обмежень — 8 415 гривень, перерахунок за попередній період (до використання обмежень по зарплаті) — 16 098 гривень.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Однак, згідно обмеженням за розміром зарплати чиновників законом "Про державний бюджет України на 2020 рік", з первісної суми нарахованої зарплати була віднята 28 505 гривень. Фактична сума коштів, отримана міністром, після утримання податків склала 50 979 гривень.
Зарплата першого заступника міністра інфраструктури Дмитра Абрамовича склала 47 230 гривень, заступників Наталії Форсюк — 47 230 гривень, Олега Ющенко — 47 230 гривень, держсекретаря Андрія Галущака (звільнений 15 квітня) — 464 244 гривні (з них посадовий оклад - 33 600 гривень, надбавка за ранг - 800 гривень, надбавка за вислугу років — 14 112 гривень, надбавка за роботу в режимних обмежень - 3 360 гривень, надбавка за виконання особливо важливої роботи — 27 000 гривень, компенсація за невикористану відпустку — 385 372 гривні).
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, сподіваюся, міністр Криклій нас почує. Інакше будемо збирати підписи, - "слуга народу" Скічко.
Як повідомляв Знай.uа Польща відкрила кордони для українців, без заробітчан туго.
Знай.uа писав, мистецтво саботажу: чому Криклій не почав реформу "Укрзалізниці".