Про це пише Политрада в матеріалі «Мистецтво саботажу: чому Криклій не почав реформу "Укрзалізниці"?».

Видання повідомляє, дії міністра інфраструктури щодо реформування «Укрзалізниці» більше схожі на саботаж, зокрема він не наполягає на прийняття необхідного для цього законопроекту «Про залізничний транспорт», а проект закону «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту» і зовсім був відкликаний ним з парламенту.

«Його абсолютно влаштовує формат «чорної діри», в якому перемішано все на світі: інфраструктура, пасажирські перевезення, вантажні перевезення, управління вагонним господарством, ремонт локомотивів і вагонів і т. д. В рамках реформи все це повинно бути розділено на бізнес-сегменти. Всюди, крім інфраструктури, створені умови для конкуренції. Тільки так можна забезпечити ефективність роботи залізниці, підвищити якість і уникнути необґрунтованого зростання цін. В ході перетворень доведеться відкрити ринок для приватних гравців», - йдеться в матеріалі.

На думку автора, міністру не вдалося викорінити корупцію в «Укрзалізниці», але вдалося її очолити. Зокрема, за його словами, міністр разом з друзями створив тіньової офіс, який заробляє на держпідприємстві.

Нагадаємо, згідно з даними Госаудитслужбы, за результатами ревізії фінансово-господарської діяльності АТ «Укрзалізниця» та його 24-х філій за період з 01.01.2018 за 30.09.2019 року в роботі підприємства виявлено порушень на суму 11,8 млрд грн, що негативно вплинуло на його фінансово-господарську діяльність.

Популярні новини зараз

Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

В Україні сигарети, алкоголь та паливо продаватимуть за новими правилами: що зміниться

Показати ще

Раніше екс-міністр транспорту і зв'язку Євген Червоненко заявив, що дії міністра інфраструктури Владислава Криклія спрямовані лише на особисте збагачення, а його ініціативи призведуть до зростання корупції і розвалу «Укрзалізниці».

У свою чергу народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що якщо міністр інфраструктури не подолає системну корупцію в «Укрзалізниці», депутати ініціюватимуть питання про його заміну.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше