17 березня - Кабінет Міністрів на вимогу Президента запровадив режим надзвичайної ситуації в Чернівецькій та Житомирській областях.
18 березня - Київська ОДА запровадила режим надзвичайного стану у Київській області.
18 вересня - Прем’єр-міністр доручив Мінюсту підготувати законопроект про право Президента самостійно вводити надзвичайний стан в Україні.
Всі ці дії неконституційні та протизаконні!!!
У відповідності з п.31 статті 85 Конституції України до повноважень Верховної Ради України належить «затвердження протягом двох днів з моменту звернення Президента України указів про введення...надзвичайного стану в Україні або в окремих її місцевостях...»!
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
У відповідності із чинним Законом «Про правовий режим надзвичайного стану» та його 5 і 6 статтями чітко прописано порядок введення надзвичайного стану:
1. Пропозиція РНБО або КМ;
2. Указ Президента з обов‘язково визначеними 5 пунктами обґрунтування та завдань;
3. Затвердження ВР.
Тепер щодо неконституційної й протизаконної ініціативи Шмигаля про розробку законопроекта про виключне право Президента вводити надзвичайний стан!
Нагадаю конституційним неукам і правовим телепням, що законопроект про внесення змін до Конституції мають право подавати лише Президент або не менш як третина народних депутатів. (Дивись статтю 154 Конституції України).
Я переконаний, що високопосадовці та й усі державні службовці мають складати тести на знання конституції України!
Інакше біда бідою й хаос із безвідповідальністю!