Тому будуть намагатися затягувати його передачу до суду, щоб уникнути повного розгрому, і попутно шукати "винних" у власному провалі, пишуть Українські Новини.
Про це написав колишній голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП), Дмитро Вовк на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.
"Щоб НАБУ/САП могли продовжувати надувати щоки, геройствувати в ЗМІ та уникнути повного фіаско, очікую від них наступну тактику: затягування "слідства" на рік-два-три, лише б не розглядати в суді; розширення кола підозрюваних" і зростання "збитків" щоб час від часу нагадувати про свої "подвиги"; тиск на свідків і вибивання "зізнань у контрреволюційній змові та виявлення спільників"; піаритися з приводом і без приводу. Ну й традиційно - будуть переводити стрілки на антикорупційний суд...", - написав Вовк.
Нагадаємо, раніше Вовк заявляв, що справа НАБУ щодо "Роттердам+" необґрунтована й політична вмотивована. На його думку, бізнесмен Ігор Коломойський за період дії прозорого ціноутворення на електроенергію втратив істотну частину прибутку від енергоємних феросплавних підприємств, тому тепер хоче помститися тим, хто ввів в дію формулу "Роттердам+".
За інформацією ЗМІ, на нараді у Президента України з енергетичних питань, що відбулася 19 серпня, з'ясувалося, що закуповувати вугілля за ціною, яка розрахована за формулою "Роттердам+", дешевше, ніж імпортувати його з ПАР, США або Колумбії. Так, ціна за "Роттердам+" становить 1,74 тис. гривень за тонну, імпорт з Колумбії та США - 1,9 тис. гривень за тонну, з ПАР - 1,8 тис. гривень за тонну.
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Нагадаємо, в офіційній відповіді НАБУ на запит информбюллетеня ICC Ukraine вказано, що антикорупційний орган не має претензій до індексу API2 в основних портах Західної Європи, як базового орієнтира для визначення ціни на вугілля в Україні за формулою "Роттердам+".