З'явилася інформація, що в 2018 році на публікацію телевізійної реклами, яку можна ідентифікувати як рекламу програмних позицій президента Порошенко який йшов на вибори, було виділено 44 мільйони гривень.

Відомо, що операції з капіталом проводило через Міністерство інформаційної політики (МІП) України.

Читай Знай.uа в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Томос в Україні

Чудові новини!

Популярні новини зараз

Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Тепер Знай.ua став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!

До такого висновку прийшли автори розслідування "Куди пішли мільйони на пропаганду" в одному з українських видань.

Так, в 2018 році в МІП закупили телевізійної реклами на суму більше 44 млн грн в одного рекламного агентства "Сигма УА". Гроші пішли в один день 28 грудня двома платежами за двома різними договорами: 39,9 млн і 4,1 млн грн. У рамках цих двох договорів МІП розміщував на телеканалах рекламні ролики, які підтримували гасла і риторику екс-президента Петра Порошенка.

Нагадаємо, Лесєв показав Зеленському дещо страшніше за чуму: біда не в Польщі, треба рятувати людей.

Як повідомляв Знай.uа син Порошенка зіпсував батьківський план — армія і віра на місці, а ось "мова"...

Знай.uа писав, Атаманюк закликав Зеленського брати приклад з Франції.