Михайло Федоров, керівник діджитал-кампанії Зеленського виклав в мережу відеоролик, в якому розповів про стратегію команди в соцмережах і її вартість, про волонтерів у телеграмі, ботоферми, а також концепцію "держави у смартфоні".
На питання про унікальність компанії, кількість ресурсів і людей, Михайло відповів: "Ми вирішили перший раз залучити якомога більшу кількість українців у виборчу компанію. Ми були максимально відкриті. Кожен етап нашої компанії був максимально налаштований на залучення".
Він відзначив той факт, що будь-який українець міг поставити запитання про Володимира Зеленського. Він також розповів про задум у вигляді ZеВоок: "Ми зібрали всі відповіді на всі питання в одному файлі і назвали його ZеВоок, де було абсолютно все, сотні сторінок з можливістю пошуку. Але жоден журналіст не зареєструвався, як волонтер, і не отримав до нього доступ. Мене це дуже здивувало".
Що стосується розвитку в Telegram, то з цього приводу Федоров сказав: "Мені самому це було дуже цікаво. Я розумів, що ця мережа розвивається найповільніше. Тому, якщо у нас вийде підняти Телеграм, то й інші мережі також зростуть".
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Не обійшов увагою Михайло і Порошенко: "В останні три тижні Петро Порошенко спробував скопіювати нашу модель, створив сторінки, сайти, почав щось питати у людей. Але перед початком роботи над проектом я задав собі питання – чому проект перемагає, що в ньому найсильніше? У Володимира Зеленського – це народна підтримка. Він справжній, щирий. Тому Порошенко просто виконував ту роль, яка йому не властива".
Він підкреслив, що діджитал сфера надає форму тому, що вже є, і доносить до людей, це особлива форма комунікація. Також він заявив, що ботами Зе команда не користувалася. Їм просто не потрібен бот, оскільки у них жива аудиторія, сильна підтримка. Він розповів про спілкування зі знайомим журналістом, які три дні намагався знайти чорний піар з боку Зеленського, але його спроба зазнала невдачі. Федоров кілька разів відзначив той факт, що ніхто ні в кого не просив очорнити опонента, написати негативний коментар.
Що стосується парламентських виборів, то Михайло зазначив, що ніхто не збирається акумулювати людей, щоб вони і далі агітували, підтримували команду Зеленського. Свою місію він вбачає у відкритті соціального ліфта для людей, які захочуть взяти участь у процесі зміни країни.
Михайло сказав: "Завдання всієї нашої команди – перезапустити на всіх етапах всю чинну владу. Не на виборчих посадах, а справді талановитих людей, які зможуть все змінити. Те, що ми анонсували – "Держава в смартфоні" – це точно буде зроблено. У нас є чіткий документ, де по пунктах написано, що потрібно зробити, щоб держава стала в смартфоні. Я б почав з бізнесу, медицини, освіти і дійти до виборчого процесу. Гроші на всю компанію пішли на рекламну кампанію в соцмережах. Я думаю, що приблизний бюджет компанії – не більше 5% від усієї суми. За моїми відчуттями витрачено не більше 200 тисяч доларів".
Нагадаємо, раніше наголошувалося, що в середу, 24 квітня, Вселенський Патріарх Варфоломій поздоровив Володимира Зеленського з перемогою на виборах президента України.
Як повідомляв портал "Знай.uа": на українській платформі онлайн-оголошень про купівлю-продаж-обмін OLX почали торгувати автографами Володимира Зеленського.
Також "Знай.uа" писав, що життя Володимира Зеленського після вступу на посаду президента зміниться докорінно, більш того, ці метаморфози будуть стосуватися всіх аспектів життя слуги народу.