У МЗС Росії традиційно іронічно відреагували на розміщення в Україні передвиборчих білбордів президента Петра Порошенка. На білборді він зображений протиставленим російському лідерові Володимиру Путіну. Спікер відомства РФ Марія Захарова написала допис у себе в Facebook про такий піар-хід команди глави держави.

Представник МЗС РФ сказала, що Сем Блек (гуру піару, автор бестселера "PR. Що це таке?", - ред..) "не дожив до наших днів".

"Впевнена, він пішов би в монастир після побаченого. І повів би туди всіх білодомівських ідеологів "демократизації" України", - пише вона.

Варто зазначити, що білборди з таким зображенням з'явилися в Україні після першого туру президентських виборів:

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

На білбордах із зображенням Порошенко і Путіна написано: "21 квітня. Вирішальний вибір".

У виборчому штабі українського гаранта заявили, що означають білборди з такими надписами. Як виявилось, завдання такого рекламного ходу - "показати вміння Порошенко сміливо дивитися в очі російському лідерові".

Незважаючи на те, що Закон України про рекламу забороняє участь у передвиборній агітації осіб, які не є українцями, головного агресора розмістили на багатьох білбордах. З'явившись на плакатах, неукраїнець Путін тим самим "прийняв участь" у виборах. Представники Порошенка так не вважають.

Нагадаємо, Порошенко на секретній нараді з Гройсманом пообіцяв масові звільнення. За інформацією співрозмовників, Порошенко наголошував, що "поміняв комунікаційну стратегію, пропрацював помилки, і найближчим часом в Раду буде внесено проект закону про імпічмент президента".

Раніше, Знай.ua повідомляв, що Порошенко перейшов на молодіжний сленг, аж сам злякався: "френди" і "гайз".

Також портал Знай.ua писав, що зробити свідомий вибір і не "подарувати" свій голос: масові черги українців перед виборами показали у мережі, єдині як ніколи.