Третій сезон серіалу «Слуга народу», прем’єра якого відбулася 27 березня на телеканалі «1+1», став одним із найуспішніших телепроектів весни. За даними його творців, рейтинг другої серії склав 5,65%, а частка аудиторії – 20,75% (18-54, 50+), пише КП в Україні.
У YouTube першу серію менше ніж за добу подивилися понад півмільйона людей. Інтернет-аудиторія відреагувала на серіал позитивно: станом на вечір 28 березня перша серія зібрала понад 24 тис. лайків. У цілому прем’єра продовження політичної комедії про найпоряднішого президента Василя Голобородька стала однією з найобговорюваніших події у суспільстві: соцмережі відгукнулися на неї тисячами коментарів, а ЗМІ – десятками статей.
«Хочу, щоб мої діти в 2049 році не бачили тих речей, з якими ми зараз стикаємося щодня. Відмінний серіал, який зачіпає і душу, і мозок, стимулює думки. Респект», – написав у YouTube Stanislav Mosin.
«Унікальний фільм. Якщо дивишся його, забуваючи про реальність, то це захопливе, повноцінне, професійне кіно. А якщо дивишся як на реальність, то серце стискається, тому що ЦЕ все відбувається з нами», – відзначила Любов Савіна у YouTube.
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Очевидно, що інтерес до серіалу підігріває політичний контекст та вибори Президента України, які відбудуться вже цієї неділі, 31 березня. Як відомо, виконавець головної ролі та продюсер серіалу Володимир Зеленський, за даними соціологів, є абсолютним лідером передвиборчих перегонів.
І незалежно від їхніх результатів, він уже увійшов до сучасної історії України як людина, якій вдалося сплутати карти в політичній колоді. На думку експертів, Зеленський уміло зіграв на контрасті зі старим політичним класом.
«Слуга народу» – зрозуміла для десятків мільйонів українців сатирична історія українського політика. Але що важливо: у фільмі, окрім сатири, пропонується модель: яким повинно бути управління країною з точки зору суспільства. Продакшн Зеленського надзвичайно філігранно зняв суспільний запит», – вважає політолог Микита Потураєв.
Про те, що творці фільму поцілили в сподівання суспільства, свідчить також успіх бренду «Слуга народу»: однойменна політична сила лідирує в парламентському рейтингу.
Та чи підтвердять мільйони глядачів свою згоду з творцями серіалу та симпатію до актора Володимира Зеленського конкретними діями найближчої неділі, дізнаємося 1 квітня.