ПАТ "Укрзалізниця" зробила приголомшливу заяву. Компанія розглядає можливість виходу на безпосередніх виробників на зовнішніх ринках для закупівлі дизельного палива. Про це йдеться у повідомленні Департаменту інформаційної політики і зв'язків з громадськістю компанії.
На сьогодні підприємство споживає 10% всього обсягу цього нафтопродукту, що реалізується в Україні. Як повідомив керівник компанії Євген Кравцов, крім розширення кола постачальників, вихід на світові ринки допоможе зняти істотний тиск на внутрішні ціни в Україні, що часто буває, коли компанія здійснює закупівлі дизеля.
З метою уникнення різких цінових коливань на внутрішньому ринку нафтопродуктів "Укрзалізниця" повинна мати закордонні альтернативні канали постачання, зокрема дизельного палива, кажуть в компанії. Міжнародний ринок нафтопродуктів є об'ємним, тому закупівля там будь-якого обсягу дизельного палива залізницею не буде впливати на рівень цін. На думку фахівців, зараз внутрішній ринок України може коливатися в залежності від обсягу закупівель дизпалива "Укрзалізницею".
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
"Це спонукає нас шукати майданчики, де наші обсяги не будуть такими визначальними. Такий зовнішній ринок, де обертається значна кількість нафтопродуктів, відповідно, наша закупівля навіть в 100 або 200 тис. тонн не є настільки визначальною партією, щоб викликати коливання ціни, як це зараз відбувається в Україні", – запевнив Кравцов.
За його словами, закупівлі безпосередньо у виробників на зовнішніх ринках дозволять зменшити залежність від різних суб'єктивних факторів і отримати найбільшу конкурентну ціну для такого оптового покупця, як "Укрзалізниця".
Нагадаємо, Укрзалізниця двічі підвищить ціни: на мільйонні премії чиновників. Таке рішення приймуть тому, що в 2018 році збиток від пасажирських перевезень досяг 10 млрд грн.
Як повідомляв раніше "Знай.ua", Укрзалізниця змусила пасажирів терпіти: поїзд весь на понтах, а жоден туалет не працює.
Також "Знай.ua" писав, що "Укрзалізниця" підніме ціни на квитки у іржавий мотлох: дорожче, ніж на літаку.