У Червонограді помітили кортеж президента Петра Порошенка.

Кадри, оприлюднені у мережі, свідчать про те, що навіть на дорогах регіонального чи міжнародного значення обіцяних реформ та ремонту поки що непомітно - "видавити" із машин швидкість руху більше за 30 кілометрів на годину не вдалося навіть досвідченим водіям українського лідера.

Дивіться: кортеж Порошенка

Як відомо, нещодавно Кабінет міністрів України затвердив бюджет на ремонт доріг в 2019 році. Про це повідомив прем'єр-міністр Володимир Гройсман.

"Цього року ми виділили на дороги безпрецедентні 47 млрд грн, наступного виділимо 56 млрд грн. Цього року 11 млрд направили на місцеві дороги, в 2019 році – передамо вже 17 млрд грн", – написав Гройсман на своїй сторінці в Twitter.

Популярні новини зараз

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Показати ще

Але реальна ситуація на автошляхах країни далека від звіту "Укравтодору". Приміром, серед кількох найгірших доріг України виявилася і одна з доріг Закарпаття.

Сайти, які займаються моніторингом стану українських трас, відносять до гірших дороги Берегово – Велика Копаня в Закарпатті, Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (веде на кордон з Білоруссю), Стрий – Тернопіль – Кропивницький, Кропивницький – Платонове, Харків – Перещепино та інші.

Зазначається, що рейтинги складаються за відгуками водіїв, які нещодавно проїжджали цими дорогами.

Дивіться: Гроші на ремонт доріг знайшлися, але чому Укравтодор їх не використовує

Нагадаємо, перший президент незалежної України Леонід Кравчук розповів, що не має пенсії президента, а отримує лише депутатську в розмірі 18 тис. грн.

Як повідомляв "Знай.ua", Аваков розповів, що чекає на Україну в разі перемоги Зеленського.

Також "Знай.ua" писав, що депутати британського парламенту зможуть остаточно проголосувати за угодою з Brexit до 12 березня 2019 року.