У московському "Крокус Експо" сьогодні показують результати російського імпортозаміщення.
Фотографії виставки опублікував Ілля Варламов у своєму блозі.
Автор в іронічній формі критикує дизайн молочної продукції "Чебурашкіни", дитячі крісла для автомобілів, обшивка у якій зроблена в традиційному російському стилі - "під хохлому", дизайн російського взуття, також порожні стенди інноваційних впроваджень у виробництво.
"Виставка для галочки: потворні стенди, нудні представники компаній і спекуляції на тему перемоги у Великій Вітчизняній війні. Найбільша проблема з тим, що майже всі компанії не вміють себе продавати. Убогий дизайн, жахливе оформлення стендів і своєї продукції", - пише він.
Читайте також: Для боротьби з забороненими продуктами Ростовська митниця створить "спецназ"
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Нагадаємо, що нещодавно в Росії пояснили необхідність носити тільки взуття російського виробництва "анатомічними особливостями народу".