У московському "Крокус Експо" сьогодні показують результати російського імпортозаміщення.

Фотографії виставки опублікував Ілля Варламов у своєму блозі.

Автор в іронічній формі критикує дизайн молочної продукції "Чебурашкіни", дитячі крісла для автомобілів, обшивка у якій зроблена в традиційному російському стилі - "під хохлому", дизайн російського взуття, також порожні стенди інноваційних впроваджень у виробництво.

"Виставка для галочки: потворні стенди, нудні представники компаній і спекуляції на тему перемоги у Великій Вітчизняній війні. Найбільша проблема з тим, що майже всі компанії не вміють себе продавати. Убогий дизайн, жахливе оформлення стендів і своєї продукції", - пише він.

Читайте також: Для боротьби з забороненими продуктами Ростовська митниця створить "спецназ"

Популярні новини зараз

У вас є 7 днів - і без виправдань: ТЦК нагадали, що обов'язково треба зробити тим, у кого є відстрочка чи бронь

ПриватБанк змінив ліміти на видачу готівки: яку суму можна зняти

Ухилянтів виженуть із засідки: стартують масові перевірки

Обмеження карткових переказів: які ліміти встановлять з нового року

Показати ще

Нагадаємо, що нещодавно в Росії пояснили необхідність носити тільки взуття російського виробництва "анатомічними особливостями народу".