У московському "Крокус Експо" сьогодні показують результати російського імпортозаміщення.
Фотографії виставки опублікував Ілля Варламов у своєму блозі.
Автор в іронічній формі критикує дизайн молочної продукції "Чебурашкіни", дитячі крісла для автомобілів, обшивка у якій зроблена в традиційному російському стилі - "під хохлому", дизайн російського взуття, також порожні стенди інноваційних впроваджень у виробництво.
"Виставка для галочки: потворні стенди, нудні представники компаній і спекуляції на тему перемоги у Великій Вітчизняній війні. Найбільша проблема з тим, що майже всі компанії не вміють себе продавати. Убогий дизайн, жахливе оформлення стендів і своєї продукції", - пише він.
Читайте також: Для боротьби з забороненими продуктами Ростовська митниця створить "спецназ"
У вас є 7 днів - і без виправдань: ТЦК нагадали, що обов'язково треба зробити тим, у кого є відстрочка чи бронь
ПриватБанк змінив ліміти на видачу готівки: яку суму можна зняти
Ухилянтів виженуть із засідки: стартують масові перевірки
Обмеження карткових переказів: які ліміти встановлять з нового року
Нагадаємо, що нещодавно в Росії пояснили необхідність носити тільки взуття російського виробництва "анатомічними особливостями народу".