Найбільша у світі соціальна мережа Facebook вирішила зробити акцент на професійності своїх користувачів. Керівники готують запуск сервісу Facebook at Work, який буде направлений виключно на ділове спілкування.
Про це повідомляє Reuters.
Facebook запустив тестову версію нового сервісу ще на початку цього року. Наразі там можуть перебувати лише обрані юзери за спеціальним запрошенням. Незабаром керівники корпорації дадуть можливість усім охочим користуватися Facebook at Work.
"95% усіх наших розробок останнім часом були направлені саме на ділову аудиторію", - повідомив директор соцмережі по глобальним партнерствам Жюльен Кордоню.
Відомо, що основний інтерфейс Facebook at Work буде майже ідентичним з оригінальною версією сайту. Для користувачів будуть доступні "лайки" та месседжер, але в ігри пограти не можна буде.
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Нові можливості стануть доступними для усіх компаній та робітників. За додаткові кошти професіонали зможуть отримати спеціальні можливості - типу аналітики та інше.
Наразі бета-версією скористувалися кілька відомих світових компаній. Heineken, Royal Bank of Scotland та інші вже мають свої сторінки у Facebook at Work.
Читайте також: Цукерберг захищатиме мусульман
Схоже, що Facebook вирішив витиснути з ринку LinkedIn. Ця соціальна мережа як раз і направлена виключно на ділову сферу. Відтепер світові професіонали зможуть створювати власну мережу ділових зв'язків не виходячи з профілю у звичній соцмережі.
Зазначимо, що Facebook не єдиний гігант, який намагається створити аналоги популярним сервісам та переманити користувачів до себе. YouTube нещодавно запустив сервіс Game, який став головним конкурентом геймерському сервісу Twitch.