Із сучасними надтонкими смартфонами та планшетами, багато хто вже і підзабув, що тішило нас у дитинстві.

Навряд нове покоління зрозуміє, що не лише комп'ютери та телевізори, а і телефони довгий час були чорно-білими. Про те, що на них були кнопки, напевно, теж скоро ніхто і не згадає.

Читайте також: Версія геймерів як "Повернути Крим"

Згадаймо кілька улюблених пристроїв-гаджетів для ігор, які наразі вже сміливо можна вважати "ретро".

1. Електроніка ІМ-02

Популярні новини зараз

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Пам'ятаємо цю гру, яку для простоти запам'ятовування називали "Ну, постривай!". Портативна радянська приставка за мотивами мультфільму. За сюжетом гри, вовк ловив корзиною яйця, які несла курка. Є неофіційним клоном Nintendo EG-26 Egg, яку продавали із 1984 року. Пристрій також виконував функції будильника та годинника.

Серед гравців існував міф, що якщо набрати одну тисячу очків, то гра покаже мультик. Проте насправді, коли набирались 999+1 очко, лунали три короткі сигнали і гра починалась знову з нуля очок, але на значно вищій швидкості.

2. Тамагочі

Тамагочі - електронна іграшка із трьома-п'ятьма кнопками. Головний герой - інопланетне звірятко Тамагочі. За сюжетом, вони прилетіли дослідити Землю, а вчений, який знайшов гостей, створив для них зручні захисні яйцеподібні оболонки, щоб вони змогли вижити.

Окрім іншопланетян, у таких яйцях згодом почали вирощувати і динозаврів, і котів та собак. Істоти потребували багато уваги, особливо на початку: його годували, розважали, вкладали спати, за ним навіть треба було прибирати. Від догляду залежало здоров'я, характер та вигляд тваринки.

Цю іграшку відродили, проте тепер гратись доведеться не потайки від вчителів у школі, а на ділових зустрічах.

3. Тетріс

Гра била всі рекорди, і, напевне, немає жодної дитини із 90-х, яка б не гралась у гоночки або не будувала б будинки або не ганяла б у танчики на гаджеті. Прототип розробили у Радянському Союзі. Олексій Пажитнов хотів створити трохи інакшу головоломку, де п'ять квадратників змінювали б своє положення залежно від сили тяжіння.

Тодішні можливості техніки дозволили мати у грі лише чотири фігури.ю які летять вниз. Через певний час, розмаїття ігор на гаджеті виросло до п'яти-шести різних. Пізніше - зросла до кількох тисяч.

4. Ігровий маніпулятор Logitech Wingman 1994

У 1994 Logitech випустив супер-джойстик для авіасимуляторів WingMan, який геймери всього світу визнали кращим.

Він породив пізніше цілу серію пристроїв, контролерів, джойстиків, які зробили ігри надзвичайно реалістичними.

5. Приставки і консолі: Dendi, Subor, Sega, Playstation

До того, як у кожній оселі з'явився комп'ютер, на якому можна було проводити довгі ночі за іграми, діти займали телевізори, до яких під'єднували приставки. Мало хто не знає славнозвісного героя Супер Маріо.

Найпоширенішим був дешевий аналог Nintendo - Dendy, який у 1995 році почав випускатись ще під маркою Subor. Незабаром її витіснила Sega Mega Drive, потужніша від Dendi, яка мала "мега ключ", що дозволяв конвертування формату ігор.

32-бітна Sony Playstation не на картриджах, а на дисках порадувала геймерів у 1994 році. За одинадцять років продали понад сто мільйонів копій.