Гелікоптери є багатоцільовими машинами. Вони розраховані на виконання різноманітних завдань у повітрі. Проте, коли справа доходить до зльотів і посадок, вони відразу ж стають незграбними.

Для їх приземлення потрібні пласкі майданчики. Це не завжди зручно у випадку з місцями бойових дій і рятувальних операцій.

Агентство передових військових досліджень DARPA нещодавно показала концепт нового роботизованого обладнання системи посадки. Нова система забезпечує більш зручну посадку і зліт навіть на найбільш незручних поверхнях.

Новий роботизований злітно-посадковий пристрій на даний момент перебуває на стадії розробки Технологічного інституту Джорджії і фінансується програмою DARPA Mission Adaptive Rotor.

Читайте також: Американські військові будуть збивати радіохвилями безпілотники (відео)

Популярні новини зараз

Школярам скасували традиційні іспити: як проходитиме вступна кампанія

"Анти-ТЦК у шкарпетці": в Україні почали торгувати новими гаджетами для "бусифікованих"

Навіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів

Соцвиплати перетворяться на борг: кого змусять повернути гроші

Показати ще

Адаптивна система складається з чотириногого шасі. При цьому, кожна з чотирьох ніг може рухатися незалежно одна від одної. Гелікоптер злітає і складає свої чотири ноги, а при посадці їх розправляє. Кожна з них оснащена контактним датчиком, що дозволяє їм грамотно між собою взаємодіяти, а комп'ютеру в реальному часі проводити обчислення з підбору найбільш відповідних кутів для кожної з ноги. Це робить машину більш стабільною і стійкою при зльоті та посадці.

Нова злітно-посадочна система легко встановлюється і знижує ризик пошкоджень від жорстких посадок приблизно на 80%. Вона також дозволяє гелікоптерам сідати на схили з кутом 20 градусів, що в два рази вище за стандартні злітно-посадкові механізми. Крім того, нова система істотно спрощує посадку на палуби кораблів.