Японці схрестили штучний інтелект з креативом, створивши першого в світі ШІ-робота з функціями креативного директора. Створена роботом реклама відразу ж перевершила роботу людини.

Креативний співробітник японського рекламного агентства McCann Шун Мацузака розробив першого в світі креативного директора-робота, який вміє створювати телевізійну рекламу. Матцузака і його команда представили своє творіння на щорічній конференції з реклами в Лондоні ISBA, повідомляє Business Insider.

Розробники почали з того, що розділили телерекламу на дві частини.

Креативний бриф: тип бренду, мета кампанії, цільова аудиторія і меседж, який має передавати реклама. А також елементи ТВ-реклами: тон, манера викладу, зірки, музика, контекст і основне повідомлення.

Потім вони склали базу даних деконструйованих роликів, куди ввійшли переможці різних японських конкурсів за останні 10 років, відзначаючи кожен елемент, щоб допомогти штучному інтелекту визначити, що зробило ці ролики успішними.

Потім рекламне агенство McCann влаштувало змагання між ШІ-креативщиком і справжнім живим арт-директором Міцуру Курамото. Обидва мали створити рекламу ментолових цукерок Clorets з меседжем: "Моментально свіжий подих з 10-хвилинним ефектом". Клієнта попросили заповнити форму і вказати, які елементи він хотів би побачити в ролику. Після чого робот "прошерстив" базу даних в пошуках ідей (втім, над фінальною версією ролика працювали люди).

Готові роботи представили на загальнонаціональний суд і запропонували споживачам проголосувати за ту, яка сподобалася їм найбільше. А як на вашу думку - який з роликів створювався за допомогою штучного інтелекту?

Штучний інтелект створив перший ролик.

Популярні новини зараз

Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти

Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми

Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Показати ще

І за нього проголосували 54% респондентів. Таким чином, роботизований арт-директор переміг живого, хоч і з невеликим відривом. Що стосується безпосередньо журі конференції, яке складалось з близько 200 експертів, то вони переважно вибирали роботу, створену роботом.

Раніше сайт Знай.ua розповідав, як штучний інтелект впливає на нас і чим це загрожує людству