Мінтранспорту США зобов'язало авіакомпанії компенсувати пасажирам вартість пошкодженого при перевезеннях багажу.
Про це повідомило американське видання The Consumerist.
Після того, як в міністерстві з'ясували, що деякі авіаперевізники відмовляються платити пасажирам за пошкоджені валізи, чиновники нагадали компаніям про закон щодо захисту прав споживачів.
Читайте також: Українці можуть їздити у Грецію без Шенгенської візи
Зокрема, в законі зафіксовано зобов'язання авіакомпаній компенсувати пасажирам пошкоджені колеса, замки, ремені, ручки та інші частини багажу в разі їх поломки в ході танспортування.
Тотальний військовий облік: чоловікам більше не уникнути мобілізації
ПриватБанк масово блокує рахунки українців: чому та як відновити доступ до рахунку
Світло, опалення та вода: чому комуналка зросте для двокімнатних квартир
Енергетики не можуть відключити будинки: люди юрбою атакують бригади
Також в Мінтраспорту США підкреслили, що авіасобственнікі зобов'язані приймати заяви про помилку при відправленні багажу, навіть якщо, на їхню думку, вони не винні.