Міністерство культури розробляє зміни до законів, що стосуються збереження об'єктів культурної спадщини. Так, одним з пунктів є заборона розміщення реклами в історичних центрах міст, на пам'ятках ЮНЕСКО та на державних історично значущих пам'ятках.
Про це під час прес-конференції в четвер, 1 жовтня, повідомив міністр культури України В'ячеслав Кириленко, передає УНН.
"Їдеш по Києву і абсолютно не бачиш міста. Історичних вулиць в багатьох історичних містах України просто не видно за рекламою. Тому там, де є пам'ятка ЮНЕСКО або пам'ятка, яка належить до державного історико-культурного заповідника, реклама має бути заборонена, а якщо це охоронювана зона, буферна зона, то там має бути обмеження на розміщення", – сказав він.
Читайте також: Тернопільські археологи знайшли скелет захисника замку (фото)
За словами міністра, в охоронюваній або буферній зоні історичної пам'ятки можна буде розміщувати лише стилізовану та суспільно-важливу рекламу. Таким чином, українські міста будуть схожі на європейські, де реклама впорядкована в історичних місцях, або її немає взагалі.
3 речі, які в Японії нормальні,а в Україні викликають шок: чому японці не телефонують батькам
Опалювальний сезон: коли стартує у різних містах України
Радіти чи плакати: як зміняться пенсії у 2026 році
Дату зимових канікул буде змінено: до чого готуватись батькам і школярам
Пакет законодавчих ініціатив Міністерства культури з цими поправками буде внесений на розгляд Кабміну вже у грудні, а до кінця грудня його передадуть на слухання до Верховної Ради.