У інтернет-магазинах товари стали дорожчими, ніж на ринках. Наприклад, найдешевші ноутбуки Dell із діагоналлю екрану в інтернет-магазинах коштують 8500-8900 грн, на столичному ринку "Юність" - 7300-7500 грн. Будівельні електроінструменти також на ринку продають на 19-15% дешевше.

"Ця ситуація зумовлена різною гнучкістю ринку та різницею потоку покупців. У інтернеті покупців більше, тому товар оновлюється частіше. Тому кожну наступну партію власники віртуальних магазинів купують дорожче. Мало того, вони вкладають в ціну своїх товарів валютні ризики, - розповідає "Знай" Володимир Марченко, фахівець компанії "ОВБ Алфінанц Україна". - З торгівлею на базарі все зовсім інакше. По-перше, там менший потік покупців, тому є велика ймовірність, що базарники ще не розпродали минулорічну партію товарів. Наші люди більше звикли брати техніку, інструменти у магазинах або в інтернеті. По-друге, власники точок на ринку не закладають у ціну товару валютних ризиків. Якщо їм стане не вигідно продавати певний товар, вони продаватимуть інший". Базарники формують вартість товару без прицілу на наступні закупи, а власники інтернет-магазинів - навпаки.

"Якщо, наприклад, вартість електрочайника в закупці 100 гривень, то на базарі на ньому зроблять націнку 20-30 гривень, щоб заробити на великих обсягах продажів. У інтернет-магазині, подивляться прогноз курсу долара, підрахують скільки витратять на наступну партію цих чайників. Продаватимуть його за 140-160 гривень. У звичайному магазині побутової техніки у ціну чайника ще закладуть ймовірне підвищення вартості оренди приміщення, охорони магазину, а також оплату праці працівників. Продаватимуть його за 180-190 гривень"