Американська косметична компанія Covergirl представила модельний ряд продукції з написом "Да буде з тобою Сила". Саме ця фраза стала культовою для усіх фанатів "Зоряних війн".
У новій колекції присутні лак для нігтів, помада і туш для вій. Обличчя дівчат з рекламної компанії мають мейкап, який нагадує знаменитого дроїда С-3РО та шолом штурмовика військ Імперії.
Ця продукція має обмежену серію. У її створення приймала участь Пет Макграт - відома візажистка Giorgio Armani і Dolce & Gabbana, а також креативний директор Max Factor.
Covergirl уклала офіційну угоду із LucasFilm щодо використання елементів із культового фільму. Окрім косметичної компанії, тематикою "Зоряних війн" порадують також Duracell, General Mills, Subway, HP і Verizon.
Читайте також: Найнезвичайніші концертні майданчики зі всього світу (фото)
Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку
"Період складнощів закінчується": ведичні астрологи назвали місяць, коли українцям стане легше дихати
Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот
Екс-командир звернувся до тих, хто шукає багатодітних дружин та бабусь як "страховку": "Є ще один варіант..."
Такі рекламні акції багатьох відомих брендів пов'язані із виходом нового фільму культової саги. "Зоряні війни: Пробудження Сили" українські глядачі побачать 17 грудня.