Відвідувачі музею під відкритим небом в Пироговому скаржаться на паркувальників. Ті випрошують у них квитки вже після відвідин комплексу народної архітектури та побуту. А потім продають їх на ліво. Також, працівники парковки деруть гроші за стоянку автомобілів навіть, якщо машина стоїть на території, яка не має стосунку до музею.
"За паркування намагаються здерти гроші, навіть якщо став за шлагбаумом з боку села, потім ще в кінці ходять і випрошують квитки у відвідувачів які вийшли з музею, що б потім перепродати. Квиток -30 грн., парковка 20 грн. Перепродують квитки по колу, а музей недоотримує гроші. А потім піднімуть ціни, бо музей не отримує прибуток - зроблять по 50-100 грн. за вхід.
Така ж ситуація вийшла з пасажирським транспортом у Києві. Кондуктори і водії мутили з талонами, а підприємства недоотримували гроші. В результаті повісили тягар на пасажирів, а з працівників як з гуся вода", - ділиться враженнями на форумі киянин Дмитро.
Читайте також: У Києві з "героями парковки" почав боротися евакуатор (відео)
Ще один киянин розповів історію свого знайомства із паркувальниками.
В Україні пенсії ставлять на "паузу": у ПФУ відповіли, чому люди залишаються без грошей
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
"Припаркувався біля центрального входу. Незрозумілий товариш у футболці та шортах вимагав 30 гривень. Я запропонував оплатити через мобільний додаток. Він відповідає, що цей додаток у них не працює, що це - парковка музею і що у них свої квитанції. Що треба або заплатити 30 грн або звільнити місце. Але я відмовився і пішов із родиною в музей. Обурює, що бачив, як багато водіїв їм платили. За те, "Щоб Провал не так провалювався". Ліві квитанції, відсутність знака платного паркування, відсутність розмітки, відсутність паркомата, відсутність шлагбаума", - скаржиться киянин на іншому форумі.
В музеї новині не здивувалися.
"Про квитки від відвідувачів ми чуємо не вперше. Кожного разу, як отримуємо повідомлення про спробу перепродати квиток, викликаємо патрульних. Ми навіть пробували спіймати на гарячому тих паркувальників, але вони дуже хитрі. Але будемо і далі з ними боротися. Щодо паркування, то працюють вони там офіційно, від Голосіївської адміністрації. Але до нас жодного стосунку не мають", - сказала "Знай" прес-секретар музею Олена Зеленко.