Музичні вподобання людини можуть бути пов'язаними з типом її мислення, кажуть науковці з Кембриджського університету.

Їхнє дослідження, опубліковане в журналі PLoS One, показало, що чутливі люди віддають перевагу більш м'якій, нежвавій музиці.

А люди, схильні аналізувати і систематизувати інформацію, зазвичай люблять музику в стилі панк або хеві-метал.

Вчені вважають, що це дослідження може вплинути на світ музичної індустрії.

Читайте також: "Червона рута 2015" відбудеться в прифронтовому Маріуполі

Популярні новини зараз

Лише $100 на місяць: адвокати беруться захистити ухилянтів від ТЦК, можна оформити підписку

Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Показати ще

Люди часто перемикають музичні канали у пошуках мелодії, яка їм подобається. Але для науковців залишається загадкою, під впливом яких саме чинників відбувається цей вибір.

Щоб з'ясувати це питання, вчені досліджували поведінку чотирьох тисяч людей.

Учасників дослідження попросили прослухати 50 коротких фрагментів музики 26 різних стилів і попросили оцінити кожен твір за десятибальною шкалою.

Люди, що живуть радше емоціями, частіше віддавали перевагу R&B, м'якому року і фолк-музиці. А схильні до аналізу зазвичай обирали авангардний джаз та хеві-метал.

Учасники з високими здібностями до співпереживання, скоріше за все, віддадуть перевагу творам Джефа Баклі і Нори Джонс. А любителям усе систематизувати, напевно, припаде до душі творчістю групи Metallica.

Аспірант Кембриджського університету Девід Грінберг припускає, що це дослідження можуть узяти на озброєння представники музичної індустрії.

"Величезні суми грошей вкладаються в розвиток алгоритмів, що обирають для вас музику, яку ви схотіли б послухати. Наприклад, програма Spotify в додатку Apple Music. Дізнавшись тип мислення людини, такі сервіси могли б коригувати свої пропозиції для слухачів", - зазначив Грінберг.