Секретаріат Кабінету міністрів не має інформації про те, яким чином телеканали збираються щотижня розміщувати звернення Арсенія Яценюка, про що прем'єр-мністр заявив днями.

Про це йдеться у відповіді секретаріату на інформаційний запит агентства "Українські Новини".

Агентство цікавилося, яка форма розміщення зафіксована в угодах про щотижневі трансляції відеозвернень прем'єра. Зокрема, чи це - комерційний продукт чи соціальна реклама?

Також було поставлено питання: хто саме укладав угоди з телеканалами на розміщення звернень?

При цьому агентство цікавила і вартість розміщення цих звернень на кожному з каналів.

Популярні новини зараз

Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві

Показати ще

Читайте також: Яценюк легалізує ігровий бізнес

"За результатами обробки вашого запиту від 22.06.2015, який надійшов до Кабінету міністрів електронною поштою, в рамках компетенції повідомляємо. Запитувана вами інформація в секретаріаті Кабінету міністрів відсутня", - сказано у відповіді на запит.

Відповідь надала директор департаменту інформації та комунікацій з громадськістю секретаріату Кабміну Лариса Шустенко.

Як повідомлялося, Яценюк має намір щотижня звертатися до глядачів у ефірі українських телеканалів щодо, як було зазначено, проведення реформ. Перше таке звернення транслювали шість каналів 21 червня.