Компанія PepsiCo 4 квітня випустила рекламу газованої Pepsi Max з моделлю Кендалл Дженнер в головній ролі.
За сюжетом, героїня Дженнер спостерігала за мирною вуличною демонстрацією, в якій брали участь молоді люди. Коли зібрався великий натовп демонстрантів, вона вийшла до них і зрештою очолила акцію протесту. В кінці ролика дівчина підкуповує поліцейського, який стояв в оточенні, банкою Pepsi.
Цей рекламний ролик розкритикували за експлуатацію теми протестних акцій. До того ж, відео вийшло в день вбивства Мартіна Лютера Кінга. Ролик розкритикували як користувачі соціальних мереж, так і активісти руху за права темношкірих Black Lives Matter. На їхню думку така реклама виглядала як глузування і знущання.
Через це наступного дня Pepsi видалила рекламу і вибачилася перед Дженнер за те, що «поставила її в таке становище».
В той же час в мережі почали з'являтися пародії, які висміюють рекламний ролик і, особливо, його фінал.
Журнал Vice випустив пародійне відео «Світ очима компанії Pepsi». У ньому газована Pepsi Max рятує світ від глобального потепління і вирішує палестино-ізраїльський конфлікт.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Ще один ролик зроблений у стилі популярного виду пародій - мешап кадрів з реклами та відео справжніх акцій протесту.
Kendall, remember you gotta mask up! #pepsi pic.twitter.com/Ui9jhZ4gfH
— BlackRoseBurlington (@BlackRoseBTV) 6 квітня 2017 р.
А це відео дозволяє відчути різницю.
Kendall's Pepsi Commercial (Director's Cut) pic.twitter.com/YRVq6C2sjh
— Chris Thompson (@UptownThompson) 4 квітня 2017 р.
Як повідомляв сайт Знай.ua, Pepsi вибачилась за провокаційну рекламу з Кендалл Дженнер