Робота столичного метро може зупинитися в будь-який момент: через борги російській компанії.
У 2009 році російське підприємство "Укррослізинг" уклала договір з "Київським метрополітеном" про надання останньому сотні вагонів метро (на умовах фінансового лізингу). За наступні три роки Київ заборгував російському партнеру трохи менше двох мільярдів гривень. Про це повідомила прес-служба столичного градоначальника Віталія Кличка.
У 2015 році "Укррослізинг" подав на київський метрополітен до суду, після чого на сотню вагонів наклали арешт, проте пробему це не вирішило, оскільки грошей для виплати боргу у підприємства все одно немає. Деілька днів тому виконавці заарештували рахунки "Метрополітену".
"У такій ситуації я звертаюся до депутатів, які представляють інтереси киян, тепер від імені Київради звернутися до Верховної Ради, Кабінету Міністрів та СБУ, щоб ініціювати розгляд цього питання на РНБО. І в стислі терміни. Щоб метро в Києві не зупинилося", - резюмував Кличко.
Раніше портал "Знай.ua" писав про те, що "Київпастранс" презентував проїзні на квітень з пасхальним дизайном.