Американська мережа фастфуду Burger King закликала свого конкурента McDonald's об'єднатися на один день заради Дня миру і створити загальний бургер.

Відповідний лист мережі опубліковано в газеті The New York Times, а в інтернеті з'явився сайт-презентація проекту.

Burger King запропонував McDonald's відкрити точку продажів спільного бургера на території, рівновіддаленої від головних офісів обох компаній. Оскільки головний офіс Burger King розташований в Майямі, а McDonald's - в Чикаго, перша мережа вирішила, що зустрітися слід в Атланті.

За задумом Burger King, бургер об'єднає рецепти його фірмового бургера Воппера і БігМака і отримає назву МакВоппер. Крім того, мережа фастфуду вже розробила нову форму для загального ресторану. Тимчасове кафе буде збирати пожертви для некомерційної організації Peace One Day, яка домагається загального визнання 21 вересня вдень припинення вогню і відмови від насильства.

Читайте також: McDonald`s представив літню колекцію одягу, а KFC - смаженого пацюка

Популярні новини зараз

"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються

Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа

Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот

Екс-командир звернувся до тих, хто шукає багатодітних дружин та бабусь як "страховку": "Є ще один варіант..."

Показати ще

Генеральний директор McDonald's Стівен Істербрук у своєму пості у фейсбуці не підтримав, але й не відмовився від ідеї Burger King. На його думку, бренди змогли б зробити щось більше. Він додав, що два конкуренти не воюють, а просто дружньо змагаються.

Peace One Day заснував в 1999 році британський режисер Джеремі Джиллі. У 2001 році 21 вересня вдалося призначити Міжнародним днем миру. Генеральна асамблея ООН закликала всі держави утриматися від ведення вогню в День миру. У цей день міжнародні благодійні організації проводять гуманітарні, культурні та освітні кампанії у постраждалих від боїв регіонах.