Більшість доріг в Україні знаходиться в дуже жалюгідному стані і на це впливає багато факторів. Серед них корупція і низька якість виконання ремонтних робіт.
Про це повідомив колишній перший заступник міністра інфраструктури, директор програми «Інфраструктура майбутнього» Українського інституту майбутнього Володимир Шульмейстер в інтерв'ю Politeka. Він зазначив, що кожен годи в країні недофінансують ремонт доріг. Щорічно на утримання автомагістралей необхідно 50-60 мільярдів гривень через це виникає заборгованість за відповідною статтею витрат.
Таким чином, за словами екс-заступника міністра, перекладається заборгованість по фінансуванню на наступне покоління і міністрів. Шульмейстер додав, що однією з головних проблем є корупція.
Він навів приклад, що в Європі через корупційні схеми з 100% фінансування виводиться 5%. В Україні, за його словами, з бюджету доходить лише 70%.
Шульмейстер підкреслив, що важливо встановити контроль за виконанням ремонту і прокладанням нових доріг.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
«Третя - це яким чином використовуються ті 70% коштів, які доходять до дороги: в сніг або дощ, який асфальт і так далі. Тобто контроль якості виконання дорожніх робот », - пояснив він.
Нагадаємо, портал "Знай.ua" повідомляв, в Міністерстві інфраструктури виступили проти підвищення тарифів на вантажні перевезення, оскільки бізнес буде готовий платити за такими цінами лише при високій якості послуг.