Сьогодні, 2 грудня, всі творці комп'ютерних ігор відзначають своє неофіційне свято. Багатьом здається, що ігри - це несерйозно, але творці цих "несерйозними" стали мільярдерами за дуже короткі терміни.
Гра Destiny: $ 500 млн за добу
Вона з'явилася 9 вересня 2014 і за одні лише першу добу принесла авторам майже $ 500 млн, тим самим вони повернули вкладені в неї кошти. Гра стала просто бестселером для консолей.
Про що? Сюжет із серії "наші проти прибульців". Загадкова сфера "Мандрівник" дає нові технології землянам, але її вороги знищують більшу частину людства. У живих залишаються лише жителі міста Стражник - вони і дають відсіч чужим.
Grand Thieft Auto V: увійшла до Книги рекордів Гіннесса
Бюджет п'ятої версії гри склав $ 256 млн. За першу добу гра заробила в три з гаком рази більше - майже $ 800 млн. Творці розповіли, що більшу частину грошей вклали в маркетинг і просування свого продукту. І не прогадали: п'ята версія GTA увійшла до Книги рекордів Гіннесса.
Про що? Відеогра в жанрі екшн з декількома головними персонажами. Є можливість перемикатися з одного героя на іншого, до того ж чим частіше гравець використовує навички (витривалість, сила, суперздібності) свого персонажа - тим швидше вони ростуть і набирають очок.
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
World of WarCraft: фентезі на всі часи
Має славу найпопулярнішою в світі іграшкою. Компанія-розробник витратила на неї всього $ 60 млн. Зараз, через 10 років, гра принесла власникам більше $ 10 млрд! Неймовірно, але гра продовжує заробляти гроші. Саме час замислитися над продуктом, в чомусь схожому з нею - як знати, може, він теж принесе капітали.
Про що? Це історія вигаданому всесвіті WarCraft, зі своїми законами, містами, магами, драконами та іншим. До речі, схожий світ Вестерос створив Джордж Мартін у своїй поки не закінченою "Пісні льоду і полум'я".
Call of Duty: Modern Warfare 2: війни і мир
Божевільну популярність грі Call of Duty принесла серія Modern Warfare. Вона з'явилася в 2009 році, її бюджет складе $ 40 млн. За першу добу гра заробила в майже вісім разів більше - $ 310 млн.
Про що? По суті, "войнушки", дія яких відбуваються в "гарячих" і не дуже точках: Афганістані, Кавказі, США, Бразилії та ін. Гравець бере участь у бойових завдання, які з часом все ускладнюються.
Читайте також: Українські розробники STALKER анонсували стратегію "Козаки 3"
Mass Effect 3: непросте випробування
Ця гра з'явилася в 2012 і стала заключною частиною великої трилогії. При досить скромному бюджеті в 75 млн вона принесла творцям майже в три рази більше грошей.
Про що? Космічна тематика. Гра тримає в напрузі: людині доведеться приймати безліч непростих рішень, кого врятувати, кому довіритися, з ким почати романтичні стосунки і т.д. Хоча багатьох кінцівка гри розчарувала.