Антимонопольний комітет України зобов'язав КП "Київпастранс" відмінити процедуру закупівлі трамваїв для столиці у львівського заводу "Електрон", який виграв відповідний тендер. Чиновникам АМКУ здалося дивним, що "Електрон" і підприємство "Татра-Південь", які брали участь у тендері, виготовляють принципово різні трамваї з технологічної точки зору, але за однаковою ціною.
"Електрон" запропонував ціну 183 млн. грн., а "Татра" - 181 млн. грн. Натомість трамваї "Татра" мають висоту підлоги 35%, а "Електрон" - 100%.
"Тендер на закупівлю семи трамваїв, проведений столичною владою, показав неспроможність чиновників ефективно працювати на рівні логістики в інтересах киян. Вони роблять все можливе, аби тільки не робити життя киян комфортнішим", - говорить "Знай" Костянтин Берест, представник громадської організації "Рух за реформи".
Читайте також "Замість дорожньої реформи чиновники вводять новий податок" - експерт
Цього року Всеукраїнське громадське об'єднання "Національна асамблея інвалідів" зверталося до КП "Київпастранс" з проханням збільшити частку трамваїв з низьким рівнем підлоги. Саме таким є львівський трамвай. Однак замість купівлі вітчизняної техніки, столичні чиновники готуватимуться до нового тендеру.
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
"Проте немає гарантії, що і його не скасують. Адже перед тим, як проводити новий тендер, варто було б внести зміни у правила його проведення. Наприклад, зменшити частку низької підлоги з мінімальних 35 відсотків до хоча б 75 відсотків. Інакше проводити тендер немає сенсу", - каже активіст.
Нагадаємо, незважаючи на підвищення вартості проїзду в столичному наземному транспорті, збитки "Київпастрансу" виросли в порівнянні із минулим роком удвічі – до 149 млн. грн.