Повітряний простір України закритий з початку війни, але директори цивільних аеропортів продовжують працювати та отримувати зарплати, навіть якщо їхні аеропорти зруйновані чи стоять без діла.

Про це йдеться у розслідуванні "Слово і діло".

Наприклад, гендиректор аеропорту «Бориспіль» Олександр Дубревський за два роки війни заробив понад 7,7 млн гривень. Він пояснює це тим, що аеропорт підтримує готовність інфраструктури, оновлює системи безпеки та навчає персонал.

Зарплатня директорів аеропортів України / фото: Слово і діло

В інших цифри "скромніші":

Популярні новини зараз

Адвокатів хочуть мобілізувати: висунули жорсткі вимоги

В Україні хочуть запровадити нове державне свято - чому присвятять

Повторно уточнити дані через "Резерв+": у Міноборони попередили військовозобов'язаних

В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."

Показати ще
  • Директор аеропорту «Київ» (Жуляни) Олександр Нестеренко заробив близько 1,35 млн гривень за два роки.
  • У Запоріжжі Олександр Коняхін отримав понад 2 млн гривень.
  • У Львові Тетяна Романовська – 1,7 млн. гривень.
  • У Кривому Розі Ігор Лашин – 1,3 млн. гривень.

Навіть директор давно зруйнованого аеропорту в Донецьку Владислав Близнюк продовжує отримувати зарплату: 428,5 тисячі гривень за два роки.

Деякі керівники менших аеропортів, як у Вінниці, Хмельницькому чи Ізмаїлі, заробили близько 300-400 тисяч гривень за рік.

Незважаючи на закриті кордони та зруйновану інфраструктуру, аеропорти продовжують тримати технічну базу, а їхні директори – отримувати солідні виплати.

А ми нагадуємо, війна – не перешкода відпочинку: депутати Львівської облради використовують службові відрядження для сімейних подорожей за кордон.

Крім того, послуг немає, роботи не ведуться, а платіть мертвій жінці: одесити в шоці від комунальних махінацій та боргів

Читайте також, що на Закарпатті землю для переселенців роздають за вигідними умовами "своїми": скандал навколо "Добробуду" та його зв'язки з Павлом Котиком