У Миколаєві чергова загадка для любителів бюджетних витрат: адміністрація Центрального району вклала 1,7 мільйона гривень на будівництво дороги... у глухий кут, що веде до трьох котеджів.
Найіронічніше те, що посеред цієї дороги стоять ворота з автоматичним відчиненням. Для всіх, крім тих, хто живе у цих котеджах, судячи з усього, шлях закритий.
Про це пише "МикВісті".
Будівництво дороги коштувало місту два етапи: у 2023 році на першу частину виділили майже мільйон гривень, а в серпні 2024 року докинули ще 728 тисяч. Усього за 1,7 мільйона гривень протягнули 235 метрів асфальту, що веде в глухий кут
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Журналісти під час перевірки міських витрат виявили цю сумнівну закупівлю та побували на місці. Виявилося, що нова дорога веде до елітних котеджів на березі Південного Бугу, власниками яких, як з'ясувалося, є колишні та діючі високопосадовці: бізнесмени, поліцейські та рятувальники.
Один із цих котеджів колись належав тіщі відомого бізнесмена, який давно отримує поспіль від міста на прибирання доріг. Другий будинок числиться за дружиною колишнього заступника голови поліції, а третій – за керівником ДСНС Миколаївської області, у якого на ділянці стоїть сонячна електростанція вартістю півмільйона гривень.
Глава адміністрації Олександр Береза пояснив, що дорога будувалася на прохання місцевих жителів, чиї попередні зусилля щодо прокладання дороги були зруйновані важкою технікою підрядників.
Однак, навіть якщо так, виникає логічне питання: наскільки виправдане таке рішення, і чи справді ця дорога була настільки важливою для міста, що на неї пішло майже 2 мільйони гривень?
Нагадаємо, шукати корупціонерів буде штучний інтелект: перевірить кожну декларацію
Раніше ми писали, закатав в асфальт 25 млн грн: голова Львівської ОВА збудував для свого батька дорогу за бюджетні гроші
Крім того, Знай.ua повідомляв, "Укрзалізниця" бере гроші з бізнесу замість розвитку інфраструктури: "Ми не зробили нічого"