Журналістам вдалося "Наші гроші" знайти кошторис вартістю на реконструкцію того ж Дегтярівського шляхопроводу біля Шулявки у Києві, яка так і не була опублікована на майданчику електронних закупівель Prozorro.
Про це видання повідомило на своєму телеграм-каналі.
Стало відомо, що на реконструкцію мосту біля станції метро "Шулявська" в столиці, що впала минулої осені, витратили 920 мільйонів гривень.
На цей раз підрядник ТОВ "Ростдорбуд" завищив ціни на будматеріали в кілька разів.
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зокрема, "Київавтодор" погодився сплатити сталеву арматуру по 63 тисячі гривень, тоді як влітку вона коштувала в інших кошторисах та магазинах по 30-35 тисяч.
Для будівництва Дегтярівського шляхопроводу також замовили унікальну поліуретанову смолу, яка давно не зустрічалася в будівельних кошторисах. Її підрядник придбав за ціною вищою, ніж її можна придбати у Польщі.
Для порівняння: у Польщі така смола продається по 67–116 злотих (651-1 119 грн/кг), що в 2,5 рази дешевше за розцінку "Київавтодору".
Також у кошторис вписали асфальт дорожчий на 20-30% торішніх цін по Україні. Цінник перевищив навіть тендери прифронтового Запоріжжя та Сумщини, яку часто обстрілюють.
Журналісти повідомляють, що бенефіціарами одеського "Ростдорбуду" через австрійську компанію "Юттема АУ ГмбХ" є Євген Коновалов та Юрій Шумахер, які є депутатами Одеської міськради від партії "Довіряй справам" мера Одеси Геннадія Труханова.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, падіння Дегтярівського мосту і до чого тут Труханов і Кличко: активіст "розклав усе по поличках"
Раніше портал Знай інформував, понад 6 млн із гаманців киян: у Кличка на солідну суму придбають запчастини для автопарку
Також портал Знай.ua писав, що незаконні забудови Кличка можуть залишити киян без метро: ветеран назвав причину аварійності підземки