Про це йдеться у матеріалі КП.ua.

“Днями по ЗМІ та соцмережах прокотилася чергова хвиля публікацій про те, що проїзд у громадському транспорті Києва має коштувати від 30 гривень за поїздку. Мовляв, це економічно обґрунтований показник. З огляду на масованість та єдність у часі цих матеріалів можна припустити, що вони могли з’явилися на замовлення. Однак, мова не про це. А про те, наскільки така вартість проїзду дійсно обгрунтована. І чи не варто перед тим, як говорити про необхідність підвищення цін, розібратися з витратами КП “Київпастранс”? ЗМІ неодноразово писали про великий рівень корупції на цьому підприємстві, особливо коли йдеться про закупівлі, які, за даними розслідувачів, курує заступник директора Павло Кирилюк”, - пишуть ЗМІ.

За їхніми даними, робить це Кирилюк не сам, і гроші від його оборудок йдуть по ланцюжку через директора “Київпастрансу” Дмитра Левченко до голови транспортного департаменту КМДА Руслана Кандибора - і далі вже до кабінету мера Віталія Кличка.

“До Кирилюка, яким уже зацікавилося слідство, ми ще повернемося у майбутніх розслідуваннях, а сьогодні пильніше придивимося до його безпосереднього керівника”, - йдеться у статті.

За даними журналістів, у Левченка є зв’язки в органах, зокрема у столичній прокуратурі, куди він періодично заходить. А у його тестя, старого соратника Кличка Романа Романюка “схоплені” майже всі силовики, окрім НАБУ, яке зараз єдине може “вичистити корупцію” з “Київпастрансу”.

Популярні новини зараз

У темряві збираємо на ремонт? Влітку тарифи на світло для простих українців зростуть до 4,8 грн

"Працював усе життя, а користі - нуль": чи можуть українські пенсіонери продати свій стаж

В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо

Крутіший за Audi та BMW: український преміум кар Leleka підкорив серця автолюбителів

Показати ще

Стосовно розкішного життя його директора, то тут ЗМІ фіксують, в тому числі і на фото, щонайменше два його помешкання у елітних котеджних містечках під Києвом. А також три власні дорогі автівки (записані на підставних осіб, в тому числі на одного з водіїв “Київпастрансу”) при тому, що він має дуже непогане службове авто, швидкісний катер та потяг до цінних речей - Левченко часто відвідує дорогі бутіки, в тому числі Rolex. Крім того він любить їздити за кордон, де лише під час повномасштабної війни бував вісім разів.

“На чому заробляє наш простий трудівник? Ось лише одна з останніх тем, на якій вдалося підняти кількадесят мільйонів гривень - закупівля рейок та супутніх матеріалів по завищеній ціні. Тендер на понад 120 мільйонів гривень став чи не найбільшим для “Київпастрансу” за останні роки. Виграло його ТОВ “МС Трейд Україна”, під який були прописані умови. В результаті різниця між ринковими цінами на товари та тими, які “Київпастранс” сплатив за них “МС Трейд Україна” склала 23 мільйони гривень. Такі закупівлі Павло Кирилюк під патронатом Дмитра Левченка та за мовчазної згоди Руслана Кандибора і Віталія Кличка проводить регулярно. Корупційної маржі всім вистачає на розкішні автівки, маєтки та аксесуари”, - говориться у матеріалі.

Автори додають, що згадали в ньому лише частину фактів щодо знакових постатей “Київпастрансу”, зокрема його директора.

“Впевнені, що Національне антикорупційне бюро зможе довідатися набагато більше цікавого. Всі ці люди, а також згадані Кошовий та Дерконос, які прикривають корупційні статки Левченка, знаходяться в Києві і їх неважко знайти.

Але почати варто, мабуть, з Кирилюка, який вже неодноразово світився, як основний організатор схем, на яких збагачується разом з іншими. Буде дуже шкода, якщо оприлюднена інформація зійде намарно, а Віталій Кличко знову матиме нагоду розповідати про “тиск на місцеву владу”, - резюмують ЗМІ.