Про це повідомив голова правління ГО «Громадський контроль» Денис Селін, повідомляє Антикор .
«В області вирішили витратити 20 млн. грн. реклами медичних установ. Буде масова реклама на бордах та публікаціях в інтернет-ЗМІ. Дивовижність ситуації полягає в тому, що рекламу замовляє кожен окремий заклад – наразі оголошено тендерів майже 8 млн. грн. Хочуть замовити рекламу на 670 бордах та у 620 статтях, і це оголошено лише 40% від плану. У минулі роки я взагалі не бачив, щоб медичні установи витрачали кошти на рекламу, зазвичай їм на медикаменти не вистачало. Якщо ми говоримо про соціальну рекламу, то зазвичай соціальну рекламу розміщували безкоштовно або за цінами в кілька разів нижчими від ринкових цін. Але тут ситуація зворотна», – зазначив він.
Він наголосив, що у фірмах, які виграють ці тендери, керівниками були чи є люди, які балотувалися від партії Громадська сила.
«На тендери завжди приходить лише один учасник, тож конкуренції немає. Також повідомляють, що на директорів медичних установ дуже тиснуть, щоб вони проводили такі закупівлі, іноді називають прізвище Басов( Військова Адміністрація може це перевірити та встановити тих, хто тисне)», - наголосив він.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Денис Селін навів приклади конкретних тендерів, де перемогли представники партії «Громадська сила».
- 1,2 млн (МЕДІА ДНІПРО власник Старостенка балотував від ДС)
- 1,2 млн (МЕДІА ДНІПРО власник Старостенка балотував від ДС)
- 800к (МЕДІА ІТ власник Старостенко балотував від ГС)
- 600к (АМК-МАРКЕТ, минулий керівник Басів, балотувався від ГС)
- 1,5 млн
- 1,3 млн
- 1,3 млн