Про це він написав на своїй сторінці в Facebook, повідомляє портал Версії.

«На очах у всього світу до нас Німеччина голосно повернулася спиною«, - пише він, додаючи, що німецькі партнери мають чітку позицію в питаннях українського суверенітету:»підтримують, але точно не нас".

Критику екс-міністра викликав оголошений керівництвом УЗ тендер на покупку консалтингових послуг з реформування української залізниці. Криклій же запропонував інші шляхи витратити кошти, заплановані на консалтинг для проведення подальших реформ: 10 нових пасажирських вагонів або разові доплати залізничникам.

Зазначимо, що Владислав Криклій обіймав посаду міністра інфраструктури з серпня 2019 року по травень 2021 року, пішов у відставку за власним бажанням 18 травня минулого року. Під час його роботи УЗ пішла в мільярдні збитки.

У серпні 2021 року його звинуватили у створенні тіньового бек-офісу при Міністерстві і системи поборів з моряків.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною

Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський

Показати ще

Структура паралельного управління відомством, за інформацією деяких ЗМІ, нібито очолював юрист Павло Шевченко, якого називали бенефіціаром і "керуючим «цілого ряду схем — від» тіньової «сертифікації газобалонного обладнання через» правильні «компанії до видачі дозволів» Укртрансбезпекою" і видачі дозволів на міжнародні вантажні перевезення. Саме в тіньовому офісі "вирішувалися питання «з авіакомпаніями, зокрема, в період пандемії саме через його функціонерів потрібно було отримувати» дозволи" на відновлення польотів, екстрені рейси або чартерні перевезення.

Крім того, при Крикліє був створений "бек-офіс" "Укрзалізниці", в який, за інформацією ряду ЗМІ, входили колишній глава Держгеонадр Дмитро Кащук, його колишній радник Денис Жегалов, а також Дмитро Абрамович, який при попередньому міністрі інфраструктури Владиславі Крикліє обіймав посаду першого заступника міністра, відповідального за УЗ.

Серед схем "тіньового офісу «УЗ: постачання кабельно-провідникової продукції, підключення сторонніх споживачів до електричних мереж» Укрзалізниці" тощо.

Роботу "тіньових" офісів Мінінфраструктури та УЗ розслідують ДБР та СБУ, проти Криклія кримінальна справа була відкрита незадовго до його відставки.