Науковці пояснили, що змушує людей робити репости в соціальних мережах.

Відповідне дослідження провели студенти-нейробіологи Університету Пенсільванії Крістін Шольц і Еліза Баік, пише EurekAlert.

Їм вдалося відкрити механізми, які допомагають передбачити, як мозок відбирає ті новини і коментарі, які слід прочитати і показати друзям.

Науковці провели своє дослідження на медичних статтях з New York Times. Ґрунтуючись на активності мозку 80 випробовуваних, вони передбачали успіх того чи іншого матеріалу у читачів усього світу.

Як виявилося, найбільше людей цікавить і зачіпає інформація, пов'язана з особистим досвідом, їх уявленням про те, хто вони або ким хотіли б бути.

Популярні новини зараз

Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло

По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі

На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю

Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами

Показати ще

За словами Емілі Фальк, директора лабораторії нейробіології та головного автора статті, люди діляться тим, що може поліпшити їх соціальні відносини, допомагає їм виглядати розумними або емоційними, і показує їх з позитивної сторони. Саме такі тексти стають популярними.

Нейробіологи з'ясували, що сигнали в певних зонах мозку визначають цінність тексту, що дозволяє передбачити, захоче людина поділитися ним з друзями чи ні.

Хоча вибірка випробовуваних (переважно студенти 18-24 років) і не збігалася з цільовою аудиторією NYT активність їх мозку змогла передбачити популярність статей у читачів по всьому світу.

Як зазначила Шольц, використання невеликої кількості даних для прогнозування успішності інформації, означає, що процеси універсальні. Те, що статті зачіпають ті ж ділянки мозку у різних людей, говорить про те, що їх поведінкою керують схожі мотивації та норми, що в суспільстві цінують схожі речі.

Передбачається, що відкриття допоможе роботам писати статті не гірше людей, щоб збільшити новинний контент і максимально розвантажити журналістів. У цьому напрямку вже далеко просунулося новинне агентство Associated Press, яке активно використовує машинне навчання і до 2020 року збирається передати у відання комп'ютера 80% своїх статей.

Як писав раніше інформаційний портал "Знай.uа", психологи виявили, що соціальні мережі знижують самооцінку.