Керівництво Прем'єр-ліги готує ребрендинг. Причина його в тому, що у футбольного турніру закінчується контракт з одним з головних спонсорів. Про це повідомляє видання Daily Mail.
Власники компанії Barclay's побоюються, що англійська Прем'єр-ліга потребує значного збільшення спонсорських коштів при укладенні договору на новий термін. Причина в тому, що телеканали Sky і BT Sport виклали величезні гроші за показ матчів. Вони заплатили загалом більш п'ять мільйонів фунтів.
Поточний контракт з АПЛ закінчується в цього сезону. Він передбачає виплату спонсором 40 мільйонів фунтів щороку. Це становить 53,4 мільйона євро.
Читайте також: Хачеріді відмовив "Евертону"
Банкіри відмовилися від ідеї продовжувати контракт з футбольною лігою. Уже в сезоні-2 016/17 найбагатший чемпіонат у світі залишиться без титульного спонсора. Тому керівництво Прем'єр-ліги вибере креативне агентство. У січні воно займеться створенням нового логотипу. Він не повинен буде в підсвідомості уболівальників асоціюватися з Barclay's.
Україну накриє арктична зима: Новий рік зустрінемо з 20-градусними морозами
Після війни на вагу золота: які професії зроблять вас багатими в Україні через 3–5 років
Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються
Соцпрацівники ходитимуть по домівках: до кого прийдуть з перевіркою
Лев уже протягом багатьох років символізував англійську футбольну лігу. Тепер же він зникне з герба.