Аби не втратити свою аудиторію через зростаючу конкуренцію з Facebook, Snapchat і Twitter, відеохостинг YouTube зайнявся розробкою нового внутрішнього розділу Backstage.
Це буде своєрідна соціальна мережа, де користувачі зможуть обмінюватися фотографіями, посиланнями, текстовими повідомленнями і відео зі своїми передплатниками, а також проводити опитування, пише VentureBeat.
Передбачається, що розділ запустять уже до кінця 2016 року. можливо, навіть восени. Він буде доступний не тільки для комп'ютерів, а й для мобільних пристроїв. Правда, спочатку користуватися ним зможе тільки обмежене коло YouTube-каналів.
Читайте також: 11 можливостей YouTube, про які ви не знали (ВІДЕО)
Backstage буде розташований поруч з вкладками "Головна" і "Відео". Пости, що публікуються в новому розділі, відображатимуться в зворотному хронологічному порядку. Також вони з'являться в стрічках і оповіщеннях передплатників.
Нові правила бронювання з 1 грудня: хто підпаде під мобілізацію ТЦК вже за тиждень
Гороскоп на 28 листопада: як провести четвер із вигодою та не "наламати дров"
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Фахівці відзначають, що запуск Backstage ознаменує появу принципово нового контенту на YouTube, а також розширить можливості відеошерінга.
Як раніше писав "Знай", карти Google для iPhone отримали нові можливості.