Doctora.ua надає перевірені відгуки

У сучасному світі переважаюча більшість людей при виборі лікаря починає шукати відгуки про того чи іншого фахівця у «всесвітньому павутинні», сподіваючись дізнатися правдиву інформацію безпосередньо від тих, хто дійсно консультувався або проходив у нього лікування. Спрощує такі пошуки наявність в інтернеті спеціальних ресурсів, що спеціалізуються на створенні бази відгуків про лікарів та відгуки медичних центрах. По суті, медичні центри - роботодавці для лікарів та відгуки про роботодавця doctora.ua, тобто відгуки про медичних центрах, так само важливі для пацієнтів, як і самі відгуки про лікарів. Подібні сайти дають можливість оперативно знаходити відгуки з перших вуст і робити вибір, ґрунтуючись не тільки на сухих довідкових даних, розміщених на офіційних сайтах клінік, а й на досвіді інших людей, які вирішили поділитися враженнями про якість отриманих медпослуг. Незважаючи на те, що на відкритих інтернет-ресурсах можна наштовхнутися не тільки на чесні, але і на фальшиві коментарі, перевірити правдивість яких вдасться тільки після відвідин очного прийому у лікаря, даний спосіб отримання інформації про рівень медичного обслуговування є практично незамінним, адже дозволяє дізнатися кілька думок про компетентність 1-ого фахівця, зіставити їх і зробити свій висновок.

Doctora.ua – сайт відгуків про лікарів, що ведуть прийом в медичних установах Києва. Незважаючи на те, що проект запустився не так давно, на сьогоднішній день можна знайти відгуки на doctora.ua про переважну більшість столичних клінік і лікарів, які там працюють. З урахуванням залишеного клієнтами відгука про рівень отриманого медичного обслуговування на даному сайті формується рейтинг фахівців, що значно спрощує пошук.

Компанія Doctora.ua - це невелика команда, згуртована однією ідеєю: зробити реальний рейтинг лікаря доступним мільйонам користувачів. Як роботодавець Doctora.ua виступає не часто, запрошуючи в компанію тільки тих, кому близька місія компанії. Наприклад, за роботу з партнерами часто відповідають практикуючі лікарі. Фахівці з медичною освітою працюють в коллцентрі компанії, допомагаючи знайти відповідного фахівця і збираючи відгуки пацієнтів.

Наявність великої довідкової інформації і відгуки про роботодавців на сайті doctora.ua, про безліч медичних центрів Києва і лікарів, наявних у штаті, за короткий час зробило doctora.ua вельми відвідуваним інтернет-ресурсом, причому більше 15% відвідувачів це ті, хто вже користувався сервісом раніше. Політика компанії doctor.ua така, що залишати на ньому свої відгуки може кожен, хто забажає поділитися досвідом. Не допускаються до розміщення на doctora.ua лише ті коментарі, які носять рекламний характер, порушують правила ввічливого спілкування, служать для накрутки репутації, жодним чином не стосуються теми або містять елемент пропаганди. Адміністрація сайту відкрита для конструктивного діалогу і бере до уваги обгрунтовані претензії як з боку автора відгуку, так і від самої клініки. Жоден коментар, залишений на doctora.ua, не видаляється з метою створення певного іміджу для лікаря або медичного закладу. Рішення про видалення конкретного відгуку може бути оскаржене шляхом звернення до адміністрації сайту doctora.ua.

На жаль, навіть найчесніший інтернет-ресурс не застрахований від проникнення на нього інформації, яка в тій чи іншій мірі буде йти в розріз з дійсністю, адже відстежити подібні випадки у адміністрації відкритого сайту, що надає шанс висловитися всім бажаючим, можливості немає.

Популярні новини зараз

Комунальники готуються запровадити новий тариф: яка платіжка збільшиться майже на 40%

У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати

На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю

Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами

Показати ще

Наша культура така, що ділитися обуренням нам хочеться набагато більше, ніж приємним досвідом. Так, в запалі образи на лікаря людина може вилити свої почуття у швидкоруч складеному відгуку, не встигнувши об'єктивно оцінити ситуацію, що в кінцевому підсумку призводить до несправедливого зниження репутації фахівця. Адміністрація сайту doctora.ua дає користувачам свободу у висловленні власної думки, але при цьому стежить за якістю залишених відгуків і забезпечує лікарям можливість вести конструктивний діалог з незадоволеним пацієнтом з метою вирішення конфлікту. У зв'язку з тим, що серед лікарів і їх роботодавців все більших обертів набирає тенденція до оформлення так званих замовних відгуків від клієнтів, адміністрація doctora.ua приділяє максимум уваги контролю. Такі звернення розглядаються в обов'язковому порядку. У випадку, коли відгук, залишений на doctora.ua, справді виявиться підробленим, питання буде вирішене на користь медичного закладу, який вимагав розібратися з даною ситуацією. Розгляд скарг проходить максимально оперативно і у відповідності з усіма правилами.

Для підстраховки від впровадження на сайт ботів, на doctora.ua передбачено написання відгуку за допомогою заповнення спеціальної форми і програмні методи контролю, що гарантує якісний захист від спаму. Введення цього заходу перестороги дозволило досягти того, щоб відгуки на doctora. ua розміщувалися виключно перевіреними користувачами.

Робота компанії doctora. ua зосереджена на тому, щоб користування цим сайтом давало можливість скласти максимально об'єктивне уявлення про якість обслуговування в клініці і рівень професійної компетентності конкретного лікаря.

На офіційних сайтах клінік відгуки, як правило, піддаються ретельній фільтрації, що цілком зрозуміло з огляду на природне бажання кожної організації представляти себе виключно з позитивної сторони і всіляко змагатися за збереження позитивного іміджу навіть в тому випадку, якщо в допущені помилки. У той же час на багатьох сайтах, які претендують на роль незалежних інтернет-ресурсів, відгуки можуть мати, навпаки, різко негативне забарвлення і концентрувати увагу на самих незначних проблемах, причому зумовлено це буде особливостями управління цими майданчиками для комунікації, а не тим, що вказана медустанова справді пропонує низькоякісні медичні послуги. Вся справа в тому, що пишуть відгуки у більшості випадків незадоволені клієнти, тобто велика частина відгуків – позитивні і нейтральні, ніде не розміщуються, таким чином створюється неправильне уявлення про роботу клініки або лікаря. Такім чином, полярність думок, залишених на офіційних і незалежних сайтах , буде пояснюватися, з одного боку, надмірної зацікавленістю в позитивних відгуках, а з іншого - байдужим ставленням до них.

На сайті doctora.ua вирішена ця проблема. Завдяки тому, що через сайт відбувається запис в клініку, контакт-центр має можливість уточнити після відвідування лікаря думку про цього лікаря у пацієнта. Таким чином, очевидною стає реальна картина кількості задоволених і незадоволених пацієнтів. У цьому дуже важлива роль порталу.

Адміністрація сайту дуже ретельно ставиться до всього, що стосується партнерів компанії doctora.ua, при цьому поєднуючи роботу в інтересах пацієнтів із забезпеченням справедливості для лікарів і їх роботодавців. У штаті компанії працюють кваліфіковані фахівці, в обов'язки яких входить установка зворотного зв'язку з пацієнтами тих чи інших клінік з єдиною метою - врахувати думку кожного і відобразити всі думки на сайті doctora.ua, щоб дати можливість людям, які шукають допомоги у виборі лікаря, побачити реальну, максимально справедливу картину. Стратегія діяльності сайту doctora.ua спрямована на те, щоб показати негативні і відобразити реальні позитивні сторони, відгуки та думки, створити всі умови, для того, щоб висновки про роботу лікарів і їх роботодавців були максимально об'єктивними.

В управлінні сайтом адміністрація doctora.ua керується принципом збереження права клієнта на конфіденційність інформації. Третім особам дані про користувачів без їх підтвердженого на те дозволу не передаються ні в якому разі. Так, людям, які бажають поділитися досвідом відвідування клініки або ж конкретного лікаря на ресурсі doctora.ua, можна не боятися того, що висловлювання власної думки завдасть їм будь-яку шкоду.

Завдяки таким сайтам в Україні нарешті створюється культура прозорості репутації, а, крім того, зручного запису до лікаря.