Instagram збільшує максимальну довжину відеореклами на своїй платформі від 30 до 60 секунд. Сталося це цього тижня на хвилі популярності реклами Суперкубку в США, пише Знай, з посиланням на Independent.
Разом з тим, максимальна довжина відеокліпів, які зможуть завантажувати звичайні користувачі, складе як і раніше 15 секунд. Сервіс Instagram зростає завдяки рекламодавцям, і таким чином компанія збільшує потенційні рекламні площі вдвічі.
Компанія T-Mobile була однією з перших фірм, які скористатися подовженою рекламою. 3 лютого вони залили розширену версію свого 30-секундного ролику до Суперкубка, в якій знявся репер Дрейк на офіційному акаунті.
Читайте також: Британці розробляють додаток проти самогубств
Вслід за ними, компанія Warner Brothers планує запустити 30-секундну рекламу до виходу фільму "How to be Single".
У ЗСУ попередили про "смертельну зону": яке місто опинилося під загрозою
ПФУ завітає в гості до кожного: нові правила призначення соціальної допомоги
Пенсіонерам подвоять доплати: хто отримає більше грошей
Можуть і не впустити в Європу: українцям встановили ще одну перешкоду на кордонах
З моменту свого запуску в 2010 році, Instagram створила співтовариство з більш ніж 400 мільйонів користувачів. Проте запускати рекламу вони почали в останні кілька років.
Спочатку вони дозволили додавати рекламу у вигляді картинок, а безпосередньо відео оголошення стали доступними в вересні минулого року.