Instagram збільшує максимальну довжину відеореклами на своїй платформі від 30 до 60 секунд. Сталося це цього тижня на хвилі популярності реклами Суперкубку в США, пише Знай, з посиланням на Independent.

Разом з тим, максимальна довжина відеокліпів, які зможуть завантажувати звичайні користувачі, складе як і раніше 15 секунд. Сервіс Instagram зростає завдяки рекламодавцям, і таким чином компанія збільшує потенційні рекламні площі вдвічі.

Компанія T-Mobile була однією з перших фірм, які скористатися подовженою рекламою. 3 лютого вони залили розширену версію свого 30-секундного ролику до Суперкубка, в якій знявся репер Дрейк на офіційному акаунті.

Читайте також: Британці розробляють додаток проти самогубств

Вслід за ними, компанія Warner Brothers планує запустити 30-секундну рекламу до виходу фільму "How to be Single".

Популярні новини зараз

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

З моменту свого запуску в 2010 році, Instagram створила співтовариство з більш ніж 400 мільйонів користувачів. Проте запускати рекламу вони почали в останні кілька років.

Спочатку вони дозволили додавати рекламу у вигляді картинок, а безпосередньо відео оголошення стали доступними в вересні минулого року.