Кількість реклами в столиці перевищує всі можливі показники міст України. Щоб допомогти українцям самостійно контролювати встановлення та демонтаж незаконної реклами, потрібно використовувати стартапи, пише "Урядовий кур'єр".
Міський бюджет Києва може отримати додатково 80 мільйонів гривень завдяки тому, що кияни виявлятимуть незаконні рекламні конструкції. Про це повідомив автор ідеї Юрій Назаров.
За його словами, сервіс відкритих даних допоможе не тільки дізнатися про власників реклами, а й перевірити на легальність будь-яку з конструкцій.
Читайте також: У столиці відкрили звалище незаконної реклами
"Завдяки впровадженню електронних сервісів міська влада отримує ефективний інструмент з управління рекламою в столиці", - підкреслив співзасновник стартапу Володимир Покрасенко.
ТЦК не має права: омбудсменка назвала головні порушення, які вчиняють ледь не щодня
Тарифи на водопостачання затвердили остаточно: які суми в платіжках побачать українці
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
ПФУ ходитиме з перевірками по домівках: за що можуть скасувати субсидію
Зазначимо, що кияни зможуть у режимі онлайн написати скаргу про незаконну діяльність таких "бізнесменів".
Нагадаємо, наступного року історію кожного будинку Печерська можна буде дізнатися по табличці з QR-кодом. Щоб отримати інформацію, досить буде завантажити на смартфон безкоштовну програму. Відкривши її, потрібно навести камеру телефону на QR-код, розміщений на табличках.